Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Wolde, Štěpán (oponent)
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.
Postavení malých a středních podniků a jejich úloha v exportu ČR
Jančová, Mirka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Růžičková, Martina (oponent)
Diplomová práce mapuje postavení malých a středních podniků, které jsou velmi důležitou součástí tržního hospodářství. Význam MSP v české ekonomice odrážejí statistická data prezentovaná v úvodu textu. Dále jsou rozebírány faktory ovlivňující činnost podniků a jejich schopnost se rozvíjet a uplatňovat svůj potenciál, tj. podnikatelské prostředí, podpora ze strany státu. Zdravé podnikatelské prostředí přirozeně podporuje také vývozní aktivitu firem. Své postavení, úspěch doma i v zahraničí, firmy ovlivňují pochopitelně i samy, svým přístupem. Aby bylo zpracované téma komplexní, provedla jsem dotazníkové šetření, díky němuž byl do analýzy zahrnut i pohled samotných podnikatelů. Výsledky dotazníkového šetření poukázaly na nejčastější bariéry podnikání a vývozu.
Využití finančních derivátů v mezinárodním podnikání
Daneš, Jiří ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zabývá deriváty po teoretické stránce. Především historií jejich vzniku, účetními, ekonomickými a právními aspekty, strukturou derivátů či metodikou jejich vykazování. Je též popsána aktuální situace na derivátovém trhu. Dále se práce zabývá využitím derivátů v mezinárodním podnikání. Především pak řízením měnového rizika za pomoci forwardů, futures, opcí a swapů. Každý derivát je podrobně chrakterizován a na příkladu je ilustrována možnost jeho využití v mezinárodním podnikání. Poslední část je věnována případové studii na řízení měnového rizika ve společnosti Merck.
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
Cenová politika na Internetu
Lohr, Karel ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří+ (oponent)
Práce porovnává cenovou politiku na Internetu s cenovou politikou v klasickém pojetí v kamenných obchodech. Popisuje vliv internetového prostředí na tradiční nástroje cenové politiky. Rozebírá nejdůležitější faktory ovlivňující tvorbu cen a analyzuje cenové strategie. Předmětem práce jsou také nástroje cenové politiky, které jsou specifické pro Internet (dynamické ceny, komparativní nakupování apod.). Práce obsahuje některé příklady z praxe a zabývá se také elektronickými platebními systémy (platební karty, mikroplatby, PayPal, apod.). Důraz je kladen na situaci v ČR.
Internet v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP
Ďurech, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práca popisuje a analyzuje použitie internetových aplikácií v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP. DPrináša prehľad o histórii a vývoji spoločnosti, popis jednotlivých oddelení, používaných systémoch, webových stránkach, vnútropodnikovom programovom riešení, obchodných informačných portáloch a elektronických dodávateľských objednávkových systémoch. Analyzuje ich vplyv na hospodárenie spoločnosti, navrhuje možnosti zlepšenia stávajúcej situácie a poukazuje na príležitosti rozvoja.
Obchodní využití internetu a intranetu na příkladu konkrétní firmy
Kašpar, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou situace vybrané firmy z oboru servisu výpočetní techniky. Rozebírá možnosti, které firma má v oblasti marketingu zejména při jeho plánování a tvorbě komunikačního mixu. Věnuje se přínosům plynoucím z využití intranetu s tím spojenými náklady a v neposlední řadě hodnotí možnosti využití internetu k podpoře obchodních aktivit.
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
eGovernment a jeho důsledky pro obyvatele i podniky
Baranová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá elektronickým governmentem a jeho rolí v nově pojaté veřejné správě. Dále hodnotí využívání informačních a komunikačních technologií a rozsah základních on-line služeb eGovernmentu, které jsou dostupné pro podniky a občany. Práce také analyzuje český elektronický government a srovnává ho s novými členskými i kandidátskými zeměmi Evropské unie.
E-government a jeho vliv na obchodní firmy
Pivcová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Vymezení e-Governmentu, analýza jeho stavu a vývoje v ČR. Portál veřejné správy, Národní program počítačové gramotnosti a rozšiřování broadbandu. Evropská Unie koordinuje pro podporu e Governmentu Akční plány eEurope, iniciativu i2010, program IDABC a program eTEN. Rozbor využívání služeb e-governmentu obchodními firmami: elektronické podatelny, elektronická tržiště pro státní správu, transakční portály veřejné správy. Zaručený elektronický podpis jako nástroj identifikace a autentizace při využívání transakčních služeb, na portálu zdravotních pojišťoven, při elektronickém přiznání daní, elektronickém celním řízení, při on-line obchodování s cennými papíry. Výhody Internetu, intranetu, extranetu, EDI, ebXML, SCM, CRM, teleworkingu, outsourcingu pro firmy; internetový obchod, elektronická tržiště, elektronické bankovnictví, portály na podporu exportu. Výzkumy e-Governmentu: srovnání ČR s ostatními zeměmi EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 SEDLÁČEK, Jan
19 Sedláček, Jakub
41 Sedláček, Jan
2 Sedláček, Jaromír
7 Sedláček, Jaroslav
1 Sedláček, Jindřich
2 Sedláček, Jiří,
6 Sedláček, Josef
5 Sedláček, Jozef
2 Sedláček, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.