Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí405 - 414další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. První část práce je věnována teoretickému podkladu na dané téma. V další části je provedena analýza současné situace vnitřního a vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu. Poslední část obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Komunikační strategie podniku
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Lodesová, Romana ; Smola, Daniel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
Komunikační strategie podniku
Horáková, Vladimíra ; Fojtová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření vhodné komunikační strategie pro společnost TOPNET Services, s.r.o. První část popisuje teorii související s touto problematikou. Následující analytická část je nejdříve zaměřena na představení společnosti, dále je provedena analýza jejího marketingového mixu a marketingového prostředí a vyhodnocen marketingový průzkum. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která by měla vést k efektivnějšímu oslovování zákazníků firmy.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Analýza spokojenosti zákazníků hokejového klubu a návrhy na zvýšení její úrovně
Hanáková, Gabriela ; Strnad, Lubomír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá spokojenost zákazníka HC Kometa Brno. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení provedením analýz a vlastního marketingového průzkumu. V teoretické části jsou uvedeny metody marketingového průzkumu a analýzy spokojenosti zákazníka. Praktická část se zabývá analýzou prostředí klubu HC Kometa Brno a okolí Klubu, informace byly sbírány pomocí dotazníkového šetření pro zpracování výsledků marketingového průzkumu. Závěrem diplomové práce jsou návrhy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingový plán
Sedláčková, Veronika ; Kovářová, Ivana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována na marketingový plán pro VMD drogerii v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingového plánu a postupů při jeho vytváření, které jsou podloženy literárními zdroji. Práce analyzuje současný stav prodejny, její možnosti a problémy. Na základě získaných dat je vytvořen vlastní marketingový plán. Poslední část tvoří návrhová řešení.
Návrh komunikační strategie hotelu Vaka
Schmeidlerová, Petra ; Chvalová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu a následným návrhem vhodné komunikační strategie pro brněnský hotel Vaka. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje, druhá část se zabývá charakteristikou hotelu a jeho aktuálním marketingovým mixem služeb a dále je na základně analýzy marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením navrhnuta komunikační strategie, která by hotelu mohla pomoci dostat se do povědomí široké veřejnosti a přilákat nové zákazníky. V závěru práce jsou sepsány výsledky a návrhy na opatření na základě dostupných informací a analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí405 - 414další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.