Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití inventáře WISDM-68 v koučování tématu odvykání kouření
Šmejkalová, Andrea ; Niederlová, Markéta (oponent) ; Šípek, Jiří (oponent)
Předkládaná rigorózní práce vychází z úspěšně obhájené diplomové práce věnující se možnosti využití psychologického koučování jako podpůrné metody při odvykání kouření. Teoretická část práce poskytuje přehled klíčových informací k tématům koučování a kouření s důrazem především na souvislosti, které se uplatnily v kvalitativním výzkumném projektu, jehož popis tvoří náplň části empirické. Na základě předem jasně stanoveného vlastního designu, který kromě fáze diagnostické a evaluační zahrnoval zejména ústřední fázi tříměsíčního koučinku devíti kuřáků v různých etapách procesu odvykání, autorka usilovala o zmapování možných přínosů, výhod a dalších aspektů využití koučinku jako inovativní metody, mezi alternativami intervencí nabízených při odvykání kouření doposud nepříliš frekventované. Hlavním přínosem této rigorózní práce je zaměření na Wisconsinský inventář motivů závislosti na kouření (WISDM-68) a jeho využití v koučování tématu odvykání kouření. Celou práci ilustruje nově zařazená ukázková případová studie. Klíčová slova: koučink, koučování, kouření, závislost na tabáku, odvykání kouření, diagnostika závislosti na tabáku, WISDM-68, Wisconsinský inventář motivů závislosti na kouření
Koučování jako podpůrná metoda v procesu odvykání kouření
Šmejkalová, Andrea ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Hrachovinová, Tamara (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje možnosti využití psychologického koučování jako podpůrné metody při odvykání kouření. Teoretická část práce poskytuje přehled klíčových informací k tématům koučování a kouření s důrazem především na souvislosti, které se uplatnily v kvalitativním výzkumném projektu, jehož popis tvoří náplň části empirické. Na základě předem jasně stanoveného vlastního designu, který kromě fáze diagnostické a evaluační zahrnoval zejména ústřední fázi tříměsíčního koučinku devíti kuřáků v různých etapách procesu odvykání, autorka usilovala o zmapování možných přínosů, výhod a dalších aspektů využití koučinku jako inovativní metody, mezi alternativami intervencí nabízených při odvykání kouření doposud nepříliš frekventované. Klíčová slova: koučink, koučování, kouření, závislost na tabáku, odvykání kouření
Využití inventáře WISDM-68 v koučování tématu odvykání kouření
Šmejkalová, Andrea ; Niederlová, Markéta (oponent) ; Šípek, Jiří (oponent)
Předkládaná rigorózní práce vychází z úspěšně obhájené diplomové práce věnující se možnosti využití psychologického koučování jako podpůrné metody při odvykání kouření. Teoretická část práce poskytuje přehled klíčových informací k tématům koučování a kouření s důrazem především na souvislosti, které se uplatnily v kvalitativním výzkumném projektu, jehož popis tvoří náplň části empirické. Na základě předem jasně stanoveného vlastního designu, který kromě fáze diagnostické a evaluační zahrnoval zejména ústřední fázi tříměsíčního koučinku devíti kuřáků v různých etapách procesu odvykání, autorka usilovala o zmapování možných přínosů, výhod a dalších aspektů využití koučinku jako inovativní metody, mezi alternativami intervencí nabízených při odvykání kouření doposud nepříliš frekventované. Hlavním přínosem této rigorózní práce je zaměření na Wisconsinský inventář motivů závislosti na kouření (WISDM-68) a jeho využití v koučování tématu odvykání kouření. Celou práci ilustruje nově zařazená ukázková případová studie. Klíčová slova: koučink, koučování, kouření, závislost na tabáku, odvykání kouření, diagnostika závislosti na tabáku, WISDM-68, Wisconsinský inventář motivů závislosti na kouření
Koučování jako podpůrná metoda v procesu odvykání kouření
Šmejkalová, Andrea ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Hrachovinová, Tamara (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje možnosti využití psychologického koučování jako podpůrné metody při odvykání kouření. Teoretická část práce poskytuje přehled klíčových informací k tématům koučování a kouření s důrazem především na souvislosti, které se uplatnily v kvalitativním výzkumném projektu, jehož popis tvoří náplň části empirické. Na základě předem jasně stanoveného vlastního designu, který kromě fáze diagnostické a evaluační zahrnoval zejména ústřední fázi tříměsíčního koučinku devíti kuřáků v různých etapách procesu odvykání, autorka usilovala o zmapování možných přínosů, výhod a dalších aspektů využití koučinku jako inovativní metody, mezi alternativami intervencí nabízených při odvykání kouření doposud nepříliš frekventované. Klíčová slova: koučink, koučování, kouření, závislost na tabáku, odvykání kouření
Epilepsie - historie až současnost
Šmejkalová, Andrea ; Voleníková, Ivana (vedoucí práce) ; Bojar, Martin (oponent)
Nikdo nem ůže vy louči t, že v živo tě jej nepotká epileptický záchvat. Záchvaty neprobíhají pouze s bezvěd omím křečemi a pěnou u úst, ale mohou být docela drobné. Proto bych c h tě la přib lížit toto onem ocnění a nastínit, jak se chovat v situacích, kdy se toto on e moc nění ocitne v naší blízkosti. Tato práce je malým souhrnem tohoto on em ocnění , d historie až po současné nej mode rněj ší dostupné metody. C htě la bych Vám sdělit, že epilepsie není sama o sob ě smrtelnou nemocí, ale časté záchvaty (hlavně grand mal) mohou být život ohrožující. Naštěstí již nejsme ve s tře dověku , kdy takto nemocní byli považováni za posedlé ďábl em a velmi často byli krutě týráni, aby se vyhnal ďábel z těla. V současné době používáme léky a chirurgické zákroky, které umo ž ňují zkvali tnit život nemocných. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Doporučená četba na druhém stupni základní školy
SMEJKALOVÁ, Andrea
Cílem diplomové práce na téma Doporučená četba na druhém stupni základní školy je zmapovat současný stav doporučené četby a práce s ní na základních školách v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou rozpracovány a charakterizovány základní pojmy vztahující se k této problematice. Je tedy zaměřena na definici čtenáře, čtenářské gramotnosti, četby, čtení, čtenářství, poté je vymezena doporučená a mimočítanková četba. Dále jsou v této části zaznamenány metody, které slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka a literatury. V praktické části je naznačen základní výzkum, který byl k této problematice uskutečněn prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s 26 učiteli různých škol. Cílem výzkumu je zjistit, jaký je současný stav doporučené četby na druhém stupni základních škol, zda ji učitelé zadávají, případně jak s ní nadále pracují a využít těchto poznatků pro svoji vlastní pedagogickou praxi.

Viz též: podobná jména autorů
4 Smejkalová, Adéla
1 Smejkalová, Alena
8 Smejkalová, Andrea
4 Smejkalová, Aneta
2 Smejkalová, Anna
2 ŠMEJKALOVÁ, Alžběta
4 Šmejkalová, Adriana
4 Šmejkalová, Adéla
1 Šmejkalová, Alice
8 Šmejkalová, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.