Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projektové řízení a divadlo
Sochorová, Iveta ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (vedoucí práce) ; Uherka, Petr (oponent)
Tato magisterská práce řeší otázky projektového řízení v oblasti kultury, respektive v jedné z nejvíce sledovaných a nejcitlivějších oblastí kultury ? v divadle. Od definicí pojmů, přes vysvětlení základních otázek projektového řízení v kultuře, vysvětlení významu užití konkrétních metod projektového řízení, přechází k využití projektového řízení v divadle a k problémovým stránkám tohoto procesu. Na příkladech u vybraných tří renomovaných a zajímavých scén z domova i ze zahraničí, ukazuje možnosti použití obecných zásad a principů projektového řízení a následně u těchto vybraných divadelních scén provádí analýzu a formuluje doporučení. V závěru práce, k jejímuž zpracování autorka využila praktické zkušenosti především z Prahy a ze skotského Edinburghu (zahraniční odborná stáž), a také zkušeností domácích i zahraničních (hlavně anglicky píšících) autorů odborné literatury a článků, i zkušeností domácích i edinburghských divadelních manažerů a producentů, se vrací k hlavním aspektům využití projektového řízení v českém divadle. Konstatuje, že přes určitý dluh z minulosti a menší zkušenost českých divadelních manažerů s řešením praktických otázek projektového řízení lze říci, že české divadlo tuto znalost potřebuje a že metody projektového řízení jsou pro rozvoj českého divadla potřebné a nezastupitelné. Zároveň konstatuje, že zvládnutí těchto otázek a zvládnutí praxe projektového managementu neznamená pro české divadlo a pro české divadelní profesionály nepřekonatelnou bariéru?České divadlo neustále udržuje krok se světovou špičkou jak v otázkách uměleckých, tak v otázkách manažerského řízení a velice pružně a živě reaguje na zahraniční podněty a zkušenosti, v tomto případě především na zkušenosti, které přicházejí ze Západní Evropy a Spojených států amerických. Autorka práce ale zároveň upozorňuje na to, že projektové řízení není a ani nemůže být šablonou, a ne vždy, a nikoliv automaticky, přináší výsledky.
Budování image značky s využitím audiovize
Mika, Jiří ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent) ; Fričová, Kateřina (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé formy a způsoby umístění značky. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu a hodnotí rozdílné způsoby měření jeho efektivnosti. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním a českém trhu. Práce je doplněna četnými příklady z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Sládeček, Peter
5 Sládeček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.