| |
|
Zatím dobrý
Čížek, Štěpán ; Zet, Martin (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Práce "Zatím dobrý" je funkční instalací, sloužící primárně k řešení osobního problému nadprodukce produktů vytvářených pro osobní potěšení a jejich následného uchovávání a případné expozice.
|
|
Džok film
Dočkal, Petr ; Střeláková, Lenka (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Džok film je autoportrét. Reakce na hollywoodskou produkci a na to, jakým způsobem mrzačí mýtus. Džok film je o vztahu jednotlivce k civilizaci a kapitalismu. Znovuvytváření osobního mýtu na troskách těch starých. Duchovní cvičení utvářející život autora. Džok film je akční film.
|
| |
| |
|
Maso, kosti, zbytečnosti
Walter, František ; Zet, Martin (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce je předložením osobní filozofie. Formou videa řeším otázky témat: lásky, závislosti, budoucnosti, sebevraždy, pomíjivosti. to je Zpracováno digitálním fotoaparátem v full HD formátu. Nenabízím žádné řešení problémů, pouze zobrazuji subjektivní realitu.
|
|
Linsident aneb Anatomie pozérství
Sližová, Eva ; Fic,, Igor (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Můj bakalářský projekt, Linsident, je dlouhodobý akt imaginace a sebereflexe zpracovávaných textem ve volném verši. V závěrečné fázi jsem oddělila literárních, mentální (terapeutické) a čistě osobní aspekty díla. Výsledkem je radikálně, s nadhledem proškrtaná poezie a její performativní prezentace.
|
| |
|
Klid a mír
Lorenc, Tomáš ; Stratil, Václav (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Mou práci tvoří napůl videa a delegovaná performance. Videa zachycují lidi na okraji společnosti a performance se zabývá problematikou davu. Práce je reflexí záliby v lidech "podivného" charakteru.
|
|
Esence performance
Martinek, Filip ; Havlík, Vladimír (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Zásadní je otevřenost vůči specifickému zakoušení bytí a možnosti dosažení relativní dokonalosti při horizontu maxima, příp. i následného přehoupnutí se přes tento horizont, tedy naplnění potence v jejím maximu a nejvyšší výkonnosti, jež vrcholí performativním aktem. Ten nás vede k odkazu, jenž je potvrzením autenticity, opravdovosti presence. Taková presen(ta)ce je pak autotelická. Takto aktualizovaná potence, je ve své presen(ta)ci zbavena hédonistického sobectví.
|