Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PPC Marketing
Korousová, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords a Sklik. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z vhodných marketingových sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Projekt Ehrliches Bier pro svou kampaň využil systému AdWords, v rámci něhož probíhá propagace tohoto internetového obchodu od srpna 2014. Cíle, které byly pro tuto kampaň určeny, kombinují snahu o navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Pro výpočet efektivnosti kampaně je využito meziroční srovnání tří za sebou jdoucích měsíců. Cíle byly v těchto měsících splněny ve třech případech z pěti.
Bydlení v okolí pražské severo-jižní magistrály. Život v sousedství městské dopravní tepny - empirická sonda
Vlasáková, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako empirická sonda do života obyvatel lokality kolem tzv. Severojižní magistrály v městské části Praha 4. Tematicky spadá do oblasti sociologie města, hojně čerpá také z oblasti urbanismu a městského plánování. Cílem práce je získat a interpretovat základní informace o kvalitě bydlení a městského života v řešeném úseku pražské Severojižní magistrály vnímané očima obyvatel. První část práce představuje teoretické zázemí empirické sondy. Vymezuje vztah oborové disciplíny k vybranému tématu a nastiňuje teoretické koncepty související s hlavními aspekty řešené problematiky. Druhá část práce představuje provedenou empirickou sondu, komentuje souhrn získaných informací a interpretuje výsledky analýzy. Sběr dat byl proveden metodou dotazníkového šetření v dané lokalitě. Ke zpracování byly použity kvantitativní techniky analýzy dat.
Vnitrobloky činžovních domů v Praze a jejich revitalizace z pohledu jejich uživatelů
Sudek, Martin ; Sládek, Jan (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Práce si klade za cíl hlouběji uchopit problematiku vnitrobloků činžovních domů a pochopit jejich funkci jakožto specifického typu prostoru ve městě. To vše s důrazem na uživatele tohoto prostoru, ve smyslu jak ho sami využívají a vnímají. V první části práce se čtenář může seznámit s problematikou městského prostoru v kontextu urbanismu a sociologie, dějinami vnitrobloků činžovních domů v Praze a také jejich revitalizacemi. Druhá část práce pak obsahuje případovou studii jednoho konkrétního již revitalizovaného vnitrobloku, ve kterém byla provedena série nezúčastněných pozorování a 13 kvalitativních rozhovorů s jeho uživateli. V závěru práce jsou shrnuty výsledky kvalitativního výzkumu a v návaznosti na první část práce je ukázáno, že vnitrobloky činžovních domů mohou představovat prostor podporující kvalitu života v městské zástavbě. Klíčová slova: vnitroblok, revitalizace, činžovní dům, vnímání místa, případová studie
Marketingový výzkum v praxi - Mystery shopping
Dundrová, Lenka ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. V práci najdete popis samotné metody, historii Mystery shopping a proč využít této metody. Je zde také napsáno, kde a kdo jej využívá a jaké jsou techniky Mystery shoppingu. Na konci teoretické částí jsou popsány jednotlivé fáze výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzou dat z mystery callingu, které jsou na základě pochybnosti o jejich kvalitě, podrobeny kritické analýze. V závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se chybám tohoto typu vyhýbat. ABSTRACT: This thesis is about a marketing research method known as Mystery shopping. In this paper you will find a description of the method, a history of Mystery shopping and the reasons why you should use this method. There is also written where it is used and by whom, and what the mystery shopping techniques are. At the end of the theoretical part we describe particular steps of the research. The empirical part of the thesis deals with the analysis of the data from our mystery calling. Since there were doubts about its bad quality, we subjected the data to critical analysis. Based on the gained results, we give recommendations on how to avoid this type of mistakes. Klíčová slova: Mystery shopping, Mystery calling, Mystery shopper, Fiktivní...
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Šiler, Jakub ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.
Komparace metodických přístupů předvolebních výzkumů používaných v ČR
Chábová, Kristýna ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou předvolebních průzkumů a nabízí určitý přehled metodických postupů pro jejich provádění. Pro porovnání jsou zde uvedeny metody předvolebních průzkumů používané ve Spojených státech amerických a doporučení různých odborných asociací. Jádro této práce se zabývá samotným srovnáním metodických postupů českých agentur provádějících předvolební průzkumy (CVVM, Factum Invenio, Median a STEM). Do této práce je zahrnuta i analýza výsledků volebních prognóz v roce 2010 v konfrontaci s volebními výsledky a hledáním možných příčin neúspěchu v metodice používané agenturami. Klíčová slova: komparace, předvolební průzkum
Adaptabilita učňů na trh práce
Jirát, Daniel ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Text pojednává o postavení učebních oborů na trhu práce a ve vzdělávacím systému jako takovém. V první části jsou popsány některé významné teorie, které se funkcí vzdělávacího systému zabývaly. Jedná se přitom zejména o teorie, které jsou ke školám velmi kritické. V další části je popsána již samotná vzdělávací soustava České republiky, a to se zaměřením na její roli v reprodukci vzdělanostních nerovností. Další úsek se soustředí na analýzu samotného postavení učňů na trhu práce. Vyplývá z něj, že učni se na trhu práce jen velmi těžko uplatňují a jejich odbornost má pouze velmi malou přidanou hodnotu. Toto zjištění je následně interpretováno v kontextu vzdělávacího systému jako celku.
Výzkum na Facebooku: budoucnost či utopie?
Jelínková, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Lupač, Petr (oponent)
Diplomová práce "Výzkum na Facebooku: Budoucnost či utopie?" pojednává o výzkumných možnostech sociální sítě Facebook. V úvodu čtenáře seznamuje s vývojem internetu a jeho sociálními dopady především na povahu komunikace, jež se výrazně projevuje právě trávením času na sociálních sítích na internetu, které jsou zde také popsány. Tím se naskýtá obrovská šance pro sociální vědy tento prostor pojmout jak jako platformu pro sběr dat tak jako samotný objekt výzkumu. Těmto oběma oblastem se pak věnuje praktická část práce, jež názorně ukazuje, jak je možné sociální sítě Facebook k výzkumným účelům využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Průšová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.