Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tajemství mezi tóny: Co lidem přináší hudba?
Skalický, Jiří ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Duffková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá stručným vymezením toho, co je to posluchačský výzkum, zachycením kontextu kulturní spotřeby a vztahu k marketingovým nástrojům. Hlavní těžiště práce spočívá v analýze výsledků výzkumu provedeného přímo pro účely této práce. Jedná se o výzkum, který zachycuje strukturu publika Symfonického orchestru hlavního města Prahy FOK, a měl by sloužit jako podklad pro další strategické rozhodování managementu této organizace. Klíčová slova: Posluchačský výzkum, Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, kulturní spotřeba
Advertising and Society (Czech Republic since 90's)
Petty, Silvia ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
(slovensky) Práca priblížuje reklamu, zasadzuje ju do širších súvislosti ako súčasť marketingu a marketingových komerčných komunikácií, sumarizuje definície a pohľady na ňu. Zoznamuje s históriou reklamy vo svete a bližšie i s históriou v Českej republike. Oboznamuje s legislatívnou úpravou, samoreguláciou a inštitucionalizáciou reklamy v Českej republike. Vlastný výskum sa zameriava na postoje mladých ľudí, tzv. Generácie Y, k reklame a jej vplyv na nich, využívajúc pohľady rôznych sociodemografických ukazovateľov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
PPC Marketing
Korousová, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords a Sklik. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z vhodných marketingových sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Projekt Ehrliches Bier pro svou kampaň využil systému AdWords, v rámci něhož probíhá propagace tohoto internetového obchodu od srpna 2014. Cíle, které byly pro tuto kampaň určeny, kombinují snahu o navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Pro výpočet efektivnosti kampaně je využito meziroční srovnání tří za sebou jdoucích měsíců. Cíle byly v těchto měsících splněny ve třech případech z pěti.
Bydlení v okolí pražské severo-jižní magistrály. Život v sousedství městské dopravní tepny - empirická sonda
Vlasáková, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako empirická sonda do života obyvatel lokality kolem tzv. Severojižní magistrály v městské části Praha 4. Tematicky spadá do oblasti sociologie města, hojně čerpá také z oblasti urbanismu a městského plánování. Cílem práce je získat a interpretovat základní informace o kvalitě bydlení a městského života v řešeném úseku pražské Severojižní magistrály vnímané očima obyvatel. První část práce představuje teoretické zázemí empirické sondy. Vymezuje vztah oborové disciplíny k vybranému tématu a nastiňuje teoretické koncepty související s hlavními aspekty řešené problematiky. Druhá část práce představuje provedenou empirickou sondu, komentuje souhrn získaných informací a interpretuje výsledky analýzy. Sběr dat byl proveden metodou dotazníkového šetření v dané lokalitě. Ke zpracování byly použity kvantitativní techniky analýzy dat.
Vnitrobloky činžovních domů v Praze a jejich revitalizace z pohledu jejich uživatelů
Sudek, Martin ; Sládek, Jan (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Práce si klade za cíl hlouběji uchopit problematiku vnitrobloků činžovních domů a pochopit jejich funkci jakožto specifického typu prostoru ve městě. To vše s důrazem na uživatele tohoto prostoru, ve smyslu jak ho sami využívají a vnímají. V první části práce se čtenář může seznámit s problematikou městského prostoru v kontextu urbanismu a sociologie, dějinami vnitrobloků činžovních domů v Praze a také jejich revitalizacemi. Druhá část práce pak obsahuje případovou studii jednoho konkrétního již revitalizovaného vnitrobloku, ve kterém byla provedena série nezúčastněných pozorování a 13 kvalitativních rozhovorů s jeho uživateli. V závěru práce jsou shrnuty výsledky kvalitativního výzkumu a v návaznosti na první část práce je ukázáno, že vnitrobloky činžovních domů mohou představovat prostor podporující kvalitu života v městské zástavbě. Klíčová slova: vnitroblok, revitalizace, činžovní dům, vnímání místa, případová studie
Marketingový výzkum v praxi - Mystery shopping
Dundrová, Lenka ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. V práci najdete popis samotné metody, historii Mystery shopping a proč využít této metody. Je zde také napsáno, kde a kdo jej využívá a jaké jsou techniky Mystery shoppingu. Na konci teoretické částí jsou popsány jednotlivé fáze výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzou dat z mystery callingu, které jsou na základě pochybnosti o jejich kvalitě, podrobeny kritické analýze. V závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se chybám tohoto typu vyhýbat. ABSTRACT: This thesis is about a marketing research method known as Mystery shopping. In this paper you will find a description of the method, a history of Mystery shopping and the reasons why you should use this method. There is also written where it is used and by whom, and what the mystery shopping techniques are. At the end of the theoretical part we describe particular steps of the research. The empirical part of the thesis deals with the analysis of the data from our mystery calling. Since there were doubts about its bad quality, we subjected the data to critical analysis. Based on the gained results, we give recommendations on how to avoid this type of mistakes. Klíčová slova: Mystery shopping, Mystery calling, Mystery shopper, Fiktivní...
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Šiler, Jakub ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Průšová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.