Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proceduralní generování planet
Fusek, Petr ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednoduše rozšiřitelné knihovny pro vytváření generátorů procedurálních povrchů planet. Cílem knihovny je umožnit použití původně dvourozměrných metod procedurálního generování map pro generování kontextuálně bohatého povrchu planet. Knihovna klade důraz na rozšiřitelnost a jednoduchost práce s generovaným povrchem. Umožňuje uživateli si vytvářet a parametrizovat vlastní generátory a využívat v nich vlastní algoritmy. Obsahuje také implementovaný generátor planetární výškové mapy, který využívá zjednodušeného modelu simulace kolizí tektonických plátů a tím generuje povrch s topologií obsahující pohoří, zálivy a souostroví. Takovýto povrch by měl vykazovat vizuální výsledky bližší realitě, nežli umožňuje klasický přístup s užitím procedurálních šumů. Knihovna je implementována společně s vizualizační aplikací prezentující vygenerované povrchy a umožňuje nastavit všechny možné vstupy generátoru pomocí GUI.
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Dvořáček, Martin ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit 2d rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra bude tvořena v herním enginu Unity.
Kalibrace fluorescenčního optického mikroskopu s pomocí elektronového obrazu
Erlich, Lukáš ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the topic of image correction in fluorescence optical microscopy using electron image as a template. The aim is to design methods to analyze observed distortions in investigated microscopic systems and propose techniques for their correction. The thesis also presents a calibration sample that is utilized within it. Additionally, the work provides an overview of some existing solutions for modeling and suppressing distortion.
Simulace a vizualizace sněhových a ledových struktur
Čech, Ondřej ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tématem práce je simulace vzniku ledových struktur kajícníků. Kajícníci jsou ledové struktury vznikající sublimací způsobenou koncentrací solární energie v prohlubních sněhu. Model vychází z matematického popisu M. D. Betterton. Hlavní přínos práce je rozšíření tohoto původně jednorozměrného modelu do trojrozměrného prostoru vrháním paprsku a výpočtem integrálu na základě metody Monte Carlo. Cílový program pracuje s 3D objekty typu Polygon File Format a je napsán v jazyce C++. Výsledek byl v rámci experimentů vyhodnocen na syntetických datech i na reálných datech vzniklých skenováním pole kajícníků v přírodě. Model prokázal schopnost tvořit struktury vizuálně podobné kajícníkům, ale na reálných datech ukázal problematické chování pocházející už z původního matematického modelu.
Návrh a implementace závodní počítačové hry
Dvořák, Tomáš ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit závodní hru, pro obnovení zájmu o tento žánr. Hra je vyvíjena v Unity a je inspirovaná mnoha známými tituly. Nejvíce se podobá hře Trackmania. Hráč závodí na jedné předem vytvořené mapě a účel hry je dojet do cíle co nejrychleji, a tím porazit předem najeté časy. Celkově hráč může získat tato ocenění – žádné, bronzové, stříbrné, zlaté a platinové. Práce popisuje nejen implementaci hry, ale také testování a změny na základě této zpětné vazby.
Design and Implementation of Survival Computer Game
Kováč, Ondrej ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the design and implementation of a post-apocalyptic, survival computer game with RPG elements named "Beneath the Mushroom Clouds". The thesis contains a short introduction to the game industry and genres describing the game, general overview of game engines and specific aspects of the Unity game engine. Furthermore, it describes the design and implementation of some of the individual elements that make up the game. The implementation of these elements is described conceptually, with minimal examples of actual code.
Struktura populací prasete divokého (Sus scrofa) a efektivita jejich lovu
Polášek, Tomáš
Struktura a početnost populace divokých prasat (Sus scrofa) je klíčem k možnosti odhadnout budoucí stavy a je nezbytná pro správné hospodaření s divokými prasaty. Ve 2 volných honitbách a jedné oboře byla prováděna v letech 2016–2019 analýza struktury populace divokých prasat, který pracoval s pohlavní a věkovou strukturou, či hmotnostními kategoriemi. Výzkum byl prováděn na 18 společných lovech a bylo uloveno celkem 1109 divokých prasat. Analýza prokazuje stále nerovnoměrný poměr pohlaví ve prospěch samic a ukazuje na neefektivní hospodaření v kategorii selat. V honitbách také není správná věková struktura a celková skladba tak dává možnost k vyšší reprodukci.
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Dvořáček, Martin ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit 2d rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra bude tvořena v herním enginu Unity.
Realistické zobrazování sněhu
Chukir, Patrik ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vizualizací sněhových útvarů, takzvaně kajícníků, anglicky penitentes . Součástí této práce je i sesbírání dat potřebných k odvození optických vlastností materiálu tvořící kajícníky, tedy různé fáze mezi sněhem až ledem. Pro vizualizaci je použita metoda Progressive Transient Photon Beams , kterou tato práce implementuje za pomoci SmallUbpb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.