Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní OpenGL demo
Chukir, Patrik ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje implementaci jednoduché 3D hry pomocí OpenGL. Věnuje se návrhu aplikace a konkrétní implementaci, která je výstupem této práce. V textu práce je popsán postupně způsob použití knihoven Assimp , Bullet a IrrKlang .  Assimp pro načítání souborů formátu . dae a . obj . Bullet pro zachytávání kolizí a fyziku scény. A IrrKlang jako nástroj pro 3D ozvučení. Dále se práce podrobně věnuje osvětlení, stínům a implementaci Skeleton animation . Část práce je taky věnovaná použité implementaci skyboxu a střídání dne a noci. V poslední kapitole jsou potom popsány výkonnostní testy výsledné implementace.
Realistické zobrazování sněhu
Chukir, Patrik ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vizualizací sněhových útvarů, takzvaně kajícníků, anglicky penitentes . Součástí této práce je i sesbírání dat potřebných k odvození optických vlastností materiálu tvořící kajícníky, tedy různé fáze mezi sněhem až ledem. Pro vizualizaci je použita metoda Progressive Transient Photon Beams , kterou tato práce implementuje za pomoci SmallUbpb.
Realistické zobrazování sněhu
Chukir, Patrik ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vizualizací sněhových útvarů, takzvaně kajícníků, anglicky penitentes . Součástí této práce je i sesbírání dat potřebných k odvození optických vlastností materiálu tvořící kajícníky, tedy různé fáze mezi sněhem až ledem. Pro vizualizaci je použita metoda Progressive Transient Photon Beams , kterou tato práce implementuje za pomoci SmallUbpb.
Interaktivní OpenGL demo
Chukir, Patrik ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje implementaci jednoduché 3D hry pomocí OpenGL. Věnuje se návrhu aplikace a konkrétní implementaci, která je výstupem této práce. V textu práce je popsán postupně způsob použití knihoven Assimp , Bullet a IrrKlang .  Assimp pro načítání souborů formátu . dae a . obj . Bullet pro zachytávání kolizí a fyziku scény. A IrrKlang jako nástroj pro 3D ozvučení. Dále se práce podrobně věnuje osvětlení, stínům a implementaci Skeleton animation . Část práce je taky věnovaná použité implementaci skyboxu a střídání dne a noci. V poslední kapitole jsou potom popsány výkonnostní testy výsledné implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.