Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Pokorná, Ela ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí a podniku, celopodnikové a marketingové SMART cíle, proces segmentace, targetingu a positioningu. Výsledky jsou využity při stanovení strategie pro jednotlivé složky marketingového mixu (produkt, cena, komunikace a distribuce). Práce v závěru obsahuje zhodnocení navržené marketingové strategie spolu s doporučeními pro další rozvoj.
Podnikatelský plán - specifika internetového prodeje
Pokorná, Ela ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření a realizace podnikatelského plánu k založení elektronického obchodu. Ráda bych s důrazem na praktickou stránku věci a specifika podnikání na internetu postihla jednotlivé části plánu jako je například volba právní formy podnikání, formulace záměru, výběr sortimentu, analýza trhu a konkurence, finanční kalkulace, marketing a propagace v silně konkurenčním internetovém prostředí a další. Praktickou část věnuji přípravě a tvorbě elektronického obchodu s bižuterií "Nápadité šperky", který jsem v nedávné době založila.

Viz též: podobná jména autorů
5 POKORNÁ, Eliška
11 POKORNÁ, Eva
5 Pokorná, Eliška
11 Pokorná, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.