Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití prostorů bývalých kin ke kulturním účelům
Švecová, Aneta ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Diplomová práce je věnována přeměně bývalých klasických kinosálů v Praze pro jiné formy kulturního využití. Věnuje se problematice úbytku prostorů, jež byly dlouhá léta zásadním dějištěm kulturního života hlavního města Prahy. Práce se stala jedinečným materiálem svého druhu, který se zabývá vývojem konkrétních kin až do současnosti. Přeměnou kinosálů na dnešní divadla, hudební kluby, taneční studia apod. byla zachována tradice místa k setkávání lidí za účelem kulturního zážitku, vzdělávání a zábavy. Součástí diplomové práce jsou i příklady nevyužitých bývalých kinosálů, které na své využití teprve čekají. V úvodní části práce nechybí přehledně zpracovaný vývoj sítě kin a vlivů na současnou situaci kin v České republice.
Podpora kultury ve vysílání českých celoplošných rozhlasových stanic
Vahalová, Lenka ; Ježek, Vlastimil (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje podpoře kultury českými celoplošnými rozhlasovými stanicemi. K podrobnějšímu zkoumání jich bylo vybráno celkem šest, z toho tři veřejnoprávní a tři soukromoprávní. Konkrétně se jedná o Český rozhlas 1 Radiožurnál, Český rozhlas 2 Praha a Český rozhlas 3 Vltava. Z komerčních stanic byly vybrány: rádio Impuls, rádio Frekvence 1 a rádio Evropa 2. V úvodu práce bude nejprve popsáno, co jsou to veřejnoprávní a co soukromoprávní rozhlasové stanice a jaký je rozdíl mezi regionální, multiregionální a celoplošnou rozhlasovou stanicí. Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem se každá z vybraných celoplošných rozhlasových stanic ve svém éteru věnuje kultuře a jak ji nejlépe oslovit v případě zájmu o mediální podporu vybraného kulturního projektu. Mimo to se bude práce podrobně věnovat každé z českých celoplošných rozhlasových stanic zvlášť. Zaměřím se na hlavní cílovou skupinu, na konkrétní možnosti podpory kulturního projektu v éteru a také na to, jak žádat o mediální spolupráci. Práce na téma Podpora kultury českými celoplošnými rozhlasovými stanicemi čtenářům přiblíží současný stav v těchto stanicích a může jim pomoci při výběru vhodného mediálního partnera pro jejich kulturní projekt.
Evropská vysílací unie
Smotlachová, Magdalena ; Pittermann, Jiří (vedoucí práce) ; Šrámek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Evropská vysílací unie se zabývá touto mezinárodní organizací z hlediska programové výměny. Zaměřuje se na české veřejnoprávní vysílatele, tedy Českou televizi a Český rozhlas a projekty, do kterých se obě tyto organizace zapojují. Cílem práce je srozumitelně přiblížit část fungování velké mezinárodní organizace, čehož jsem se snažila dosáhnout uvedením příkladů z praxe. Práce směřuje od obecných informací ke konkrétnějším a čerpá především ze zprostředkovaných postřehů lidí, kteří mají s EBU a mezinárodní spoluprací vlastní zkušenost. Práce je rozdělena do devíti kapitol. První kapitola je věnována představení organizace a základním informacím o ní, druhá kapitola evropské legislativě a role EBU v její tvorbě. Ve třetí kapitole se začínám zabývat programovou spoluprací a dále konkrétně sekcemi Eurovision TV a Radio Department. V další kapitole jsou vyjmenovány nejdůležitější evropské televizní a rozhlasové festivaly a samostatná kapitola patří zajímavým způsobům zprostředkování opery televizním divákům.
Kultura v rámci sokolské organizace a budovy sokoloven
Černá, Tereza ; Pittermann, Jiří (vedoucí práce) ; Prokop, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá kulturou v rámci sokolské organizace a budovami sokoloven na území naší republiky. V první kapitole se věnuje historii Sokola od jeho vzniku v roce 1862 do dnešní doby. Následuje popis současného organizačního a finančního zajištění České obce sokolské. Další kapitola se zabývá kulturními aktivitami sokolských jednot z pohledu historického i současného, organizací těchto aktivit v rámci ČOS a příklady divadelní činnosti v pražských jednotách. Dále se práce zabývá budovami sokoloven, historií jejich výstavby, způsoby financování a jejich prostorovými dispozicemi. V závěru je uveden příklad sokolovny v pražské Uhříněvsi, která svou historií a současným využitím demonstruje osudy těchto budov na našem území.
Mediální partnerství
Kalinová, Barbora ; Deus, Michal (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Abstrakt Tato práce se věnuje mediálnímu partnerství, jako jedné z možných variant propagace divadelních subjektů. Mým hlavním cílem bylo zmapovat český mediální trh a stručně charakterizovat, jaké typy médií na něm působí, jak k mediálnímu partnerství přistupují, jaká kritéria si stanovují pro různé formy partnerské spolupráce a jaký to má pro jednotlivé strany přínos. Dále se zde zabývám problematikou samotného pojmu ?mediální partnerství? a absencí jeho právní úpravy. Média kategorizuji ze dvou hledisek: podle čtenosti / sledovanosti / poslechovosti / návštěvnosti a podle cílové skupiny, která hrají podstatnou roli při výběru mediálního partnera. Značná část práce je věnována konkrétním příkladům jednotlivých typů médií a jejich přístupu k partnerským spolupracím. Práce Mediální partnerství by měla čtenářům přiblížit současnou praxi v médiích a pomoci jim zorientovat se při hledání vhodného mediálního partnera. Kromě informací o možnostech spolupráce zde mohou případně najít i inspiraci, jaké služby od potenciálního mediálního partnera mohou požadovat a co mu v rámci protiplnění nabídnout.
Jižák, Jižák - město snů
Vinařová, Eliška ; Lázňovský, Michal (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Tato práce je případovou studií, která se zabývá regenerací periferní částí hlavního města Prahy působením kultury. Studie se odkazuje na teorii tzv. kreativních měst a vychází z předpokladu, že kvalitní kulturní a společenské prostředí dokáže deprivovanou lokalitu přeměnit na pulsující a atraktivní životní prostředí. V teoretické části jsou uvedeny argumenty obhajující význam kultury a umění pro oživení a rozvoj měst či regionů. Druhá část práce je věnována shrnutí poznatků a analýze situace konkrétního prostředí, kterým je sídliště Jižní Město. Poslední textový oddíl přináší strategický plán řešení, jak této regenerace dosáhnout, a detailně se věnuje také popisu institucionálního nástroje, jenž je hlavní součástí regeneračního procesu.
Artmarketing aneb marketing v divadle
Kašpar, David ; Pittermann, Jiří (vedoucí práce) ; Lázňovský, Michal (oponent)
Hlavní důraz v této práci je kladen na prozkoumání tzv. marketingového mixu v divadle (tedy produkt, místo, propagaci a cenu). každý z nástrojů market. mixu je vždy rozebírán s ohledem na divadlo. Další část této práce je věnována divákům a jejich chování. V předposlední kapitole se práce zaobírá plánováním v divadle. Vedle významu plánování (stanovení poslání a cílů divadla) popisuje tato kapitola též jeho proces. Na závěr je v práci uveden stručný popis několia zásad marketingu v umění obecně.
Divák a divadlo
Kolenová, Bohdana ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Doubravka (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Začátek práce definuje obecně používané pojmy v souvislosti s divadelním divákem (publikum, masové publikum a divadlo, obecenstvo, divák). Následující kapitoly jsou věnovány diváckým vzdělávacím programům, klubům diváků a jsou doplněny příklady z historie i současnosti pražských divadel. Stěžejní část práce přináší obecný pohled na budování publika (audience development). Popisuje možné motivace i bariery návštěvnosti divadel, segmentaci diváků i konkrétní nástroje, jak rozvíjet vztah divadlo ? divák. Předposlední kapitola popisuje divácký rámec Prahy. V závěru je uvedena studie diváků Divadla Na zábradlí. Celá práce je doplněna statistickými údaji a výsledky výzkumu ?Divadlo Na TV obrazovce?, v němž bylo použito osm otázek autorky této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.