Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ferman online
Polák, Ondřej ; Deus, Michal (vedoucí práce) ; Prokop, Petr (oponent)
Práce nejprve mapuje současnou praxi v tvorbě fermanu jako hlavního pracovně-organizačního dokumentu v divadelním prostředí. Zabývá se formou uveřejňování informací v něm a jejich další distribuci zainteresovaným osobám. Dále navrhuje způsoby přechodu na tvorbu a správu agendy fermanu online. Popisuje a hodnotí stávající nabídku systémů na správu a sdílení agendy ať již jsou nebo nejsou primárně určeny pro divadelní provoz. V poslední části práce definuje návrh funkčního modelu systému Ferman online ? Online systému na správu a sdílení pracovních úkolů a volného času v divadelním prostředí. Definuje systém, popisuje jeho funkci, představuje jeho uživatelské přístupy a jejich možnosti, ukazuje jeho možné současné a budoucí použití. Závěrem mapuje náročnost zavedení systému, zmiňuje právní otázky spojené s jeho vývojem a použitím a nakonec nastiňuje reálnost jeho použití.
Mediální partnerství
Kalinová, Barbora ; Deus, Michal (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Abstrakt Tato práce se věnuje mediálnímu partnerství, jako jedné z možných variant propagace divadelních subjektů. Mým hlavním cílem bylo zmapovat český mediální trh a stručně charakterizovat, jaké typy médií na něm působí, jak k mediálnímu partnerství přistupují, jaká kritéria si stanovují pro různé formy partnerské spolupráce a jaký to má pro jednotlivé strany přínos. Dále se zde zabývám problematikou samotného pojmu ?mediální partnerství? a absencí jeho právní úpravy. Média kategorizuji ze dvou hledisek: podle čtenosti / sledovanosti / poslechovosti / návštěvnosti a podle cílové skupiny, která hrají podstatnou roli při výběru mediálního partnera. Značná část práce je věnována konkrétním příkladům jednotlivých typů médií a jejich přístupu k partnerským spolupracím. Práce Mediální partnerství by měla čtenářům přiblížit současnou praxi v médiích a pomoci jim zorientovat se při hledání vhodného mediálního partnera. Kromě informací o možnostech spolupráce zde mohou případně najít i inspiraci, jaké služby od potenciálního mediálního partnera mohou požadovat a co mu v rámci protiplnění nabídnout.
Internet jako prostředek propagace divadla
Patzelová, Eliška ; Deus Test, Michal (vedoucí práce) ; Sulženko, Jiří (oponent)
Práce ?Internet jako prostředek propagace divadla? se zabývá tématy Internetového marketingu. Pokouší se na dvou rozdílných modelech divadla názorně zachytit, jaké nástroje Internetové reklamy jsou pro daný model optimální a finančně nejméně zatěžující. Motivem ke vzniku této práce byl vzrůstající tlak ze strany elektronických médií. Aby nezisková sféra nezaostávala daleko za světem komerce, kde jsou nástroje Internetu bohatě využívány, cítili jsme potřebu přehledně diferencovat nástroje Internetového marketingu na příkladu konkrétních divadel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.