Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraných složek péče o zaměstnance ve firmě Johnson Controls International, spol. s.r.o.
Hurárová, Eliška ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je analýza vybraný složek péče o zaměstnance ve firmě Johnson Controls International, spol. s.r.o. Cílem práce je popsat a poukázat na současný systém péče o zaměstnance a jejich vzdělávání ve vybrané firmě Johnson Controls International, spol. s.r.o., následně analyzovat a zhodnotit, popřípadě navrhnout opatření ke zlepšení systému péče o zaměstnance v této společnosti. V teoretické části práce jsou nejprve představeny základní pojmy, které jsou v práci dále užívány, následně je pojednáno obecně o péči o zaměstnance, dále je pozornost věnována jedné z oblastí péče o zaměstnance, kterou je vzdělávání zaměstnanců. Praktická část pak nejprve představuje profil vybrané společnosti Johnson Controls International, spol. s.r.o., dále se zaměřuje na analýzu vybraných složek péče o zaměstnance v této společnosti a následně se podobně věnuje jejímu vyhodnocení a formulaci návrhů a doporučení, které mohou společnosti napomoci k optimalizaci péče o zaměstnance.
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Finanční analýza firmy RAVY CZ a.s.
Medřická, Eliška ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je finanční analýza společnosti RAVY CZ a.s. za roky 2011 až 2014, a jejím cílem je zhodnocení finanční situace společnosti společně se srovnáním vybraných ukazatelů s odvětvím, ve kterém společnost působí. Práce je rozdělena do dvou částí. V první (metodické) části je popsána základní teorie a jednotlivé metody, tj. horizontální a vertikální analýza, a analýza rozdílových a poměrových ukazatelů, které jsou doplněné o představení bonitních a bankrotních modelů. V druhé (praktické) části je představena analyzovaná společnost a metody určené v první části práce jsou aplikovány na účetní data této společnosti. V závěru práce jsou výsledky jednotlivých částí analýzy shrnuty.
Analýza financování malé prodejny v Jihočeském kraji
Pelc, Milan ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Málek, Jiří (oponent)
První část práce se zaměřuje na definování pojmu malé a střední podniky, popis jejich významu a možnosti získání dotace ze strukturálních fondů Evropské unie a od státních institucí. V rámci dotačních možností bude vypracována a podána žádost o dotaci u Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s., případně u jiného subjektu, bude-li vypsána výzva. Druhá část se zabývá problematikou podnikatelského plánu. Práce srovná podnikatelský plán daného franchisorem s realitou, která vznikla při budování prodejny v Táboře a jejím provozu v prvních 15 měsících. Na základě porovnání může být navržena optimalizace nákladů prodejny. Přínosem této práce je pohled na malý prodejní podnik a jeho financování. Takový komplexní pohled může podobným prodejcům pomoci s orientací při zakládání a financování obdobného typu prodejních podniků. Rovněž bude vyhodnocen franchisový koncept Náš grunt ve světle reálného pohled na financování jeho prodejen.
Analýza možností plateb v českých internetových obchodech
Pelc, Milan ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je zjištění užívání platebních instrumentů při nákupu v českých internetových obchodech. Práce se zabývá e-komerce jako druhem obchodování a jeho rozdělení. V další části popisuje druhy platebních instrumentů při nákupu přes internet. Tyto instrumenty jsou porovnány mezi sebou a je určen nejlepší instrument pro on-line placení. Analytická část práce se zabývá výzkumem užívání těchto instrumentů veřejností.

Viz též: podobná jména autorů
4 Pelc, Martin
2 Pelc, Matěj
3 Pelc, Michal
4 Pelc, Miloš
4 Pelc, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.