Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky
PAVLÁSEK, Milan
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky. Na značku Budweiser Budvar jsou aplikovány teoretické poznatky s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Hlavní část této práce tvoří dotazníkové šetření. Z výsledků dotazníkového šetření jsou vyvozeny závěry a vypracovány návrhy na zlepšení situace značky v České republice.
Finanční analýza společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská, a. s.
Pavlásek, Milan ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení finanční situace společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská, a.s.. Práce se skládá z části teoretické, kde je vysvětlen postup výpočtu jednotlivých ukazatelů a metod a z části praktické, kde jsou jednotlivé metody aplikovány na společnost MOTOR JIKOV Strojírenská, a.s.. Mezi metody použité v této práci patří analýza absolutních, poměrových a rozdílových ukazatelů, bilanční pravidla, ekonomické normály, Du Pontův rozklad, ukazatel EVA, bonitní a bankrotní modely, srovnání s odvětvím. Závěr obsahuje shrnutí a zhodnocení finanční situace společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 PAVLÁSEK, Milan
3 Pavlásek, Martin
1 Pavlásek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.