|
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Posouzení ekonomické situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Badalová, Adéla ; Ondráček, Leon (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením ekonomické situace společnosti FXY, a.s. v letech 2013 až 2020 pomocí statistických metod. V první, teoretické části jsou popsány finanční ukazatele, časové řady, regresní a korelační analýza. V analytické části jsou obsaženy výpočty finančních ukazatelů. Na vybrané finanční ukazatele jsou aplikovány statistické metody, pomocí kterých je predikován budoucí vývoj v následujících dvou letech a zjištění závislosti mezi ukazateli. V poslední části jsou obsaženy návrhy na zlepšení současné ekonomické situace společnosti.
|
|
Posouzení ekonomické situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Badalová, Adéla ; Ondráček, Leon (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením ekonomické situace společnosti FXY, a.s. v letech 2013 až 2020 pomocí statistických metod. V první, teoretické části jsou popsány finanční ukazatele, časové řady, regresní a korelační analýza. V analytické části jsou obsaženy výpočty finančních ukazatelů. Na vybrané finanční ukazatele jsou aplikovány statistické metody, pomocí kterých je predikován budoucí vývoj v následujících dvou letech a zjištění závislosti mezi ukazateli. V poslední části jsou obsaženy návrhy na zlepšení současné ekonomické situace společnosti.
|
|
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
|
| |