| |
| |
|
Ojnice čtyřdobého zážehového motoru
Nguyen, Huy Long ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést stručnou rešerši v oblasti ojnic motorů určené pro osobní automobily, navrhnout ojnici pro motor daných parametrů, sestavit model kinematiky a dynamiky klikového ústrojí a provést pevnostní kontrolu navržené ojnice. Součástí této práce je výkresová dokumentace navrženého řešení.
|
|
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The master’s thesis focuses on application of fundamental principle of Fuzzy Logic to predict the selection of customers for direct marketing campaigns by incorporating fuzzy approach. A fuzzy model is proposed for selection of customers who should be targeted for sale of subscription schemes. Selection criteria are formulated on the basis of customer’s balance, customer’s age and annual income. Fuzzy logic approach is used for decision making for targeting specific customers for subscription of a product.
|
|
Vybrané vlastnosti dvou- a vícerozměrných náhodných procházek.
Nguyen, Huy Quang ; Hlubinka, Daniel (vedoucí práce) ; Kříž, Pavel (oponent)
V této práci se budeme věnovat náhodným procházkám s důrazem na vícerozměrné náhodné procházky. Zaměříme se zejména na problematiku návratu náhodné procházky do počátku ve dvou rozměrech a některé výsledky zobecníme i pro náhodnou procházku v libovolném rozměru. Konkrétně se budeme zabývat pravděpodobnosti návratu do počátku, pravděpodobnosti prvního návratu do počátku a očekávané době prvního návratu. V práci také nalezneme zákony arku-sinu a krátkou simulační studii věnovanou vícerozměrné verzi této prob- lematiky. 1
|
| |
| |
| |
|
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The master’s thesis focuses on application of fundamental principle of Fuzzy Logic to predict the selection of customers for direct marketing campaigns by incorporating fuzzy approach. A fuzzy model is proposed for selection of customers who should be targeted for sale of subscription schemes. Selection criteria are formulated on the basis of customer’s balance, customer’s age and annual income. Fuzzy logic approach is used for decision making for targeting specific customers for subscription of a product.
|
| |