Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výtvarná koncepce filmového zpracování groteskního romaneta Ladislava Klímy "Utrpení knížete Sternenhocha", problematika vizualizace duševního stavu ve filmovém díle na příkladech z české a světové kinematografie
Brabcová, Adéla ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Kurel, Martin (oponent)
Tématem mé diplomové práce je výtvarná koncepce filmového zpracování groteskního romaneta Ladislava Klímy ? Utrpení knížete Sternenhocha?.Součástí diplomové práce jsou barevné perspektivy, ukazující celkovou barevnost a řešení filmu, bez snahy řešit všechny obrazy, ale dostatečně ukazující na směr, kterým by se filmové zpracování ubíralo. Další část diplomové práce řeší problematiku vizualizace duševního stavu ve filmovém díle s ukázky na příkladech z české a světové kinematografie.
Výtvarná koncepce filmu dle scénáře "Leopold III. musí zmizet", příklady výtvarného řešení žánru filmové parodie a crazy komedie v českém a světovém filmu
Kukla, Martin ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Iblová, Radmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem českých, potažmo i francouzských filmových crazy komedií 60. a 70. let, zejména pak těmi, které vykazují parodický charakter. Se zvláštním důrazem se pak tato práce věnuje výtvarnému pojetí těch filmových komedií, které vytvářejí svůj vlastní fiktivní svět v podobě neexistujících států a vymyšlených reálií. Součástí této diplomové práce je návrh výtvarného řešení filmu dle scénáře vycházejícího z estetiky a charakteru výše zmíněné filmové produkce.
Výtvarná koncepce filmového zpracování románu "L´Attaque" /irský spisovatel Eoghan Ó Tuairisc/, míra zachování historické věrnosti při práci výtvarníka na dramatickém díle inspirovaném skutečnou historickou událostí na příkladech ze světové kinematog
García, Barbara ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Vlasák, Jan (oponent)
Součástí této diplomové práce je část teoretická a část praktická (výtvarná). V teoretické části se zamýšlím nad problematikou historického filmu obecně, na několika příkladech ze světové i naší kinematografie pak demonstruji vztah reality a fikce, stejně jako různé druhy a míry stylizace. Tituly jsem vybírala s ohledem na jejich různorodost; nebrala jsem v potaz pouze dobu vzniku a zemi původu, ale přihlížela jsem i k historickému období, které je v nich zpracováno. Bude se tedy jednat o sledování těchto děl z hlediska jejich výtvarné stylizace, a nikoli o srovnání filmových rozborů. Náplní části praktické je výtvarné řešení filmového zpracování irského historického románu L´Attaque od autora Eoghana Ó Tuairisca. Návrh prezentuji obrazovým pojetim hlavních scén a nejdůležitějšími fotografiemi referencí. Popisuji stručně děj a předkládám scénosled vypracovaný na základě zmíněné literární předlohy.
Výtvarná koncepce filmu "Normal". Město jako dramatický prostor filmu.
Jeníčková, Eliška ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Iblová, Radmila (oponent)
Teoretická část práce se zabývá prostředím města a jeho zpracováním ve filmu. Předmětem zájmu je především současné město a výskyt rozdílných typů městské struktury ve filmu. Metodou práce je rozbor konkrétních snímků, který se zaměřuje na scénografické řešení snímku jako celku a zároveň na souvislost mezi interiérem a exteriérem ve filmu. Hlavní část magisterské práce řeší návrh výtvarné podoby filmu Normál podle scénáře Julia Ševčíka. Scénář je zpracováním příběhu sériového vraha Petra Kurtena, odehrává se v Německu v roce 1930. Práce se skládá ze stručného shrnutí historických okolností, popisu návrhu, samotného výtvarného zpracování obrazů a dobových referencí. Výtvarná část obsahuje zobrazení nejdůležitějších scén, vybraných tak, aby byla vyřešena většina prostředí, která se ve scénáři vyskytují. Základní část návrhu je prezentována v černobílém provedení, pro doplnění slouží řada barevných perspektiv, které navozují barevné ladění a atmosféru snímku. Cílem celé práce je vytvoření dramatického prostředí v souladu se scénářem a reáliemi příslušné doby.
Výtvarná koncepce filmu "The Wiz", příklady výtvarné stylizace filmové pohádky ve světové kinematografii. Scénář filmu "The Wiz" je napsán na motivy stejnojmenného divadelního muzikálu.
Svobodová, Zuzana ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Kunc, Petr (oponent)
Náplní mé diplomové práce je výtvarné řešení filmové pohádky. Zahrnuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická se zamýšlí na tím, co úspěšná pohádka musí obsahovat formálně i esteticky. Popisuje konkrétně způsob výroby pěti filmů ze světové kinematografie a hodnotí jejich výtvarný koncept. V praktické části předkládám vlastní výtvarný návrh filmové pohádky The Wiz (Čaroděj) na motivy divadelního muzikálu. Návrh komentuji slovně, prezentuji obrazové zpracování hlavních scén a nejdůležitější fotografie referencí. Popisuji stručně děj a předkládám scénosled vypracovaný na základě scénáře. Závěr shrnuje obecné požadavky filmu a podmínky mé realizace.
Úvod do problematiky expresionismu ve výtvarném a filmovém umění
Nosková, Jana ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Ditrich, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá dějinami expresionismu ve výtvarném umění a umění filmovém.
Ztvárnění doby nacistické okupace v českém hraném filmu. Příklady a rozbor nejdůležitějších filmů
Hejlová, Darina ; Nekvasil, Ondřej (vedoucí práce) ; Tuček, Benjamin (oponent)
Teoretická část práce pojednává o českých hraných filmech ztvárňujících období nacistické okupace. Obsahuje přehled filmů s danou tématikou od roku 1946 po současnost. Podrobněji z vizuálního hlediska jsou rozebrány filmy Daleká cesta, A pátý jezdec je Strach, Spalovač mrtvol, Obchod na korze, Atentát a Musíme si pomáhat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.