Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti a meze využití metody CLIL v českých školách
Němečková, Markéta ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Uličná, Klára (oponent)
Diplomová práce pojednává o inovativní metodě CLIL, jež propojuje výuku nejazykového předmětu s cizím jazykem. Cílem práce je s využitím akčního výzkumu ověřit možnosti uplatnění metody CLIL v podmínkách 1. ročníku vybrané státní základní školy. Akční výzkum je vhodným nástrojem, který umožňuje implementaci nových přístupů a přispívá ke zkvalitnění vlastního pedagogického působení. Výzkum je zaměřen na ověřování různých strategií podpory žákova učení s cílem vytvořit soubor funkčních podpůrných strategií, které pomohou žákům prvního ročníku překonat jazykové bariéry a umožní jim dosáhnout stanovených výukových cílů. Jádro práce tvoří detailně zpracované přípravy hodin s reflexemi, ve kterých budou analyzovány použité aktivity a podpůrné strategie z pohledu efektivnosti. V závěru práce jsou formulovaná doporučení pro praxi z hlediska možností a mezí využití metody CLIL v českých státních školách. V rámci výzkumu bylo potvrzeno, že jazyková úroveň žáků není podmínkou integrované výuky a lze ji tedy využívat již od prvního ročníku základní školy. Klíčová slova: výuka cizích jazyků, obsahově a jazykově integrované učení, akční výzkum, cizí jazyk napříč kurikulem, inovativní metoda.
Možnosti a meze využití metody CLIL v českých školách
Němečková, Markéta ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Uličná, Klára (oponent)
Diplomová práce pojednává o inovativní metodě CLIL, jež propojuje výuku nejazykového předmětu s cizím jazykem. Cílem práce je s využitím akčního výzkumu ověřit možnosti uplatnění metody CLIL v podmínkách 1. ročníku vybrané státní základní školy. Akční výzkum je vhodným nástrojem, který umožňuje implementaci nových přístupů a přispívá ke zkvalitnění vlastního pedagogického působení. Výzkum je zaměřen na ověřování různých strategií podpory žákova učení s cílem vytvořit soubor funkčních podpůrných strategií, které pomohou žákům prvního ročníku překonat jazykové bariéry a umožní jim dosáhnout stanovených výukových cílů. Jádro práce tvoří detailně zpracované přípravy hodin s reflexemi, ve kterých budou analyzovány použité aktivity a podpůrné strategie z pohledu efektivnosti. V závěru práce jsou formulovaná doporučení pro praxi z hlediska možností a mezí využití metody CLIL v českých státních školách. V rámci výzkumu bylo potvrzeno, že jazyková úroveň žáků není podmínkou integrované výuky a lze ji tedy využívat již od prvního ročníku základní školy. Klíčová slova: výuka cizích jazyků, obsahově a jazykově integrované učení, akční výzkum, cizí jazyk napříč kurikulem, inovativní metoda.
Smyslové vnímání u psa
Němečková, Markéta ; Sedmíková, Markéta (vedoucí práce) ; Chmelíková, Eva (oponent)
Má práce shrnuje poznatky aktuální vědecké literatury, především hlavní informace o smyslovém vnímání psů, o nejdůležitějších anatomických strukturách, které smyslové vnímání zajišťují a také informace o mechanismech převádějících podněty z vnějšího prostředí přes receptory a smyslové orgány do centrální nervové soustavy. Zabývá se jednotlivými smysly psa přes zrak, chuť, čich, sluch a rovnováhu, a část se věnuje také problematice bolesti. Shrnuje také jednotlivé odlišnosti smyslů psa od ostatních savců včetně člověka a krátce také využití smyslů ve prospěch člověka. Závěr práce je věnován především seřazením jednotlivých smyslů psa dle důležitosti pro každodenní orientaci psa v běžném životě a také využití smyslového vnímání psů člověkem
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.

Viz též: podobná jména autorů
8 NĚMEČKOVÁ, Martina
7 NĚMEČKOVÁ, Michaela
4 Němečková, Marie
7 Němečková, Markéta
2 Němečková, Marta
8 Němečková, Martina
7 Němečková, Michaela
2 Němečková, Milena
1 Němečková, Miroslava
18 Němečková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.