Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka gramatiky ruského jazyka v českých učebních souborech pro úroveň B1 v porovnání s požadavky Standardu pro výuku ruštiny jako cizího jazyka
Mrázková, Andrea ; Konečný, Jakub (vedoucí práce) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá gramatickým minimem ruského jazyka v českých učebních souborech pro úroveň B1, přičemž jejich obsah gramatického učiva je následně porovnán s požadavky Standardu pro výuku ruštiny jako cizího jazyka. Teoretická část vymezuje pojmy související s gramatickou stránkou jazyka, popisuje a porovnává české a ruské kurikulární dokumenty a věnuje se otázkám výuky gramatiky v komunikačně zaměřené výuce ruského jazyka. V poslední kapitole této části práce pojednává o úloze učebního souboru ve výuce, jeho výběru a popisu jednotlivých souborů dovádějících žáky na úroveň B1. V praktické části jsou představeny výsledky kvalitativního výzkumu, a sice obsahové analýzy učebních souborů ve vztahu k jejich gramatickému minimu. Výsledky analýzy jsou představeny nejprve jednotlivě pro každý soubor a následně v porovnání s požadavky Standardu pro výuku ruštiny jako cizího jazyka. Výsledky zkoumání jsou dále přehledně shrnuty. KLÍČOVÁ SLOVA: gramatické minimum, morfologie, syntax, výuka gramatiky, kladný přenos, interference, analýza
Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Mrázková, Andrea ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit a představit, jak nahlížejí učitelé 1. tříd na možnosti realizace individualizovaného přístupu z hlediska prevence školních obtíží. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena metoda polostrukturovaného interview realizovaného s učiteli 1. tříd základních škol. Nasbíraná data byla poté zpracována metodou zakotvené teorie a zhodnocena v diskuzi. Výsledky práce přináší řadu informací a námětů, které vypovídají o způsobech a podmínkách, za kterých lze realizovat individualizované vzdělání v 1. třídě s cílem maximálně rozvinout žáka, u něhož se objevilo riziko vzniku školních obtíží, či již školní obtíže vznikly. Tyto poznatky mohou posloužit nejen pro rozšíření povědomí učitelů 1. stupně o možnostech individualizovaného přístupu, ale také otevřít cestu dalšímu výzkumu této problematiky. Klíčová slova: mladší školní věk, individualizace, učitel, školní obtíže, spolupráce s rodinou
Projekt Evropského sociálního fondu
Mrázková, Andrea ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Teoretická část popisuje fungování evropské sociální politiky, zaměřuje se na Evropský sociální fond, Operační program Rozvoj lidských zdrojů a jeho priority, jsou zmiňovány činnosti předcházející realizaci projektu. Praktická část popisuje konkrétní projekt a jeho fungování, náležitosti žádosti o finanční podporu, monitoring projektu a momentální stav projektu, typy kontrol, vizuální identitu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Mrázková, Adéla
6 Mrázková, Alena
5 Mrázková, Aneta
6 Mrázková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.