Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Daňová reforma v ČR v roce 2008 a její výsledky
Šormová, Kateřina ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Morávková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá daňovou reformou 2008 v České republice a jejími výsledky. Cílem práce je vyhodnotit, jak byly splněny daňové a sociálně ekonomické cíle daňové reformy 2008 v České republice. První kapitola je zaměřena na daňové reformy a teorii daní. V druhé kapitole je představen návrh daňové reformy se stanovenými cíli. Třetí kapitola je zaměřena na vyhodnocení stanovených cílů.
Změny daňových mixů zemí EU15 v dlouhém období
Reslerová, Lenka ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Morávková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou daňového mixu u původních 15-ti členských států EU za období let 1995 až 2010. Hlavním cílem práce je analyzovat změny daňových mixů těchto zemí za sledovaného období a popsat možné příčiny. První část práce se zabývá popsáním základní pojmů z dané tematiky, popisem faktorů, které mohou daňový mix ovlivnit a možností jednotlivých daní ovlivnit jeho strukturu. Druhá část obsahuje základní ekonomický popis sledovaných zemí a jejich daňových systémů, načež navazuje popis daňových mixů za jednotlivé roky a zdůvodnění nejvýraznějších změn v jejich struktuře. Praktická část práce je zaměřena na popisné statistiky a statistické testování rozdílů ve struktuře daňových mixů zemí EU a ostatních zemí OECD pomocí testování hypotéz.
Product placement - metody měření a vyhodnocování
Vaněk, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Morávková, Jana (oponent)
Marketingové a komerční komunikace a zařazení product placement v jejich rámci; Product placement, jeho historie, formy a legislativní rámec; Teorie měření a vyhodnocování komerčních komunikací obecně a teorie měření a vyhodnocování product placement specificky; Experimentální ověření teorie na konkrétním příkladě.
Nové trendy v marketingu
Morávková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na nové trendy v marketingu s využitím internetu. Kromě základního popisu fungování a využití internetu v ČR se práce zabývá několika trendy posledních let. Detailněji pak práce sleduje trend slevových serverů, jejichž vývoj je popsán jak na americkém trhu (odkud tento systém pochází), tak na trhu českém. Součástí práce je rovněž výzkum v podobě explorační sondy, který se fungováním a budoucností slevových serverů na našem trhu zabývá ještě podrobněji.
Sociální zabezpečení v České republice a Německu
Morávková, Jana ; Chvátalová, Iva (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Bakalářská práce poskytuje přehled o sociálním zabezpečení v České republice a Německu. Popisuje pojistný systém v obou zemích, jednotlivé typy povinného pojištění a nepojistné systémy. Práce je dělena na šest částí. První kapitola obsahuje pojmový úvod. Druhá a třetí kapitola se zabývá sociálním pojištěním v jednotlivých zemích. V této části jsou uvedeny základní charakteristiky pro jednotlivá pojištění, dávky poskytované v jejich rámci aj. Ve čtvrté a páté kapitole je popsán nepojistný systém v obou státech. Poslední kapitola obsahuje komparaci, kde jsou vystihnuty společné rysy a rozdíly sociálního zabezpečení v zemích.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 MORÁVKOVÁ, Jitka
6 Morávková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.