Název:
Product placement - metody měření a vyhodnocování
Překlad názvu:
Product placement - methods of measuring and evaluating
Autoři:
Vaněk, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Morávková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingové a komerční komunikace a zařazení product placement v jejich rámci; Product placement, jeho historie, formy a legislativní rámec; Teorie měření a vyhodnocování komerčních komunikací obecně a teorie měření a vyhodnocování product placement specificky; Experimentální ověření teorie na konkrétním příkladě.Marketing and commercial communication and the position of product placement within them; Product placement, the history, forms and the legal frame; Theory of measuring and evaluating commercial communications in general and specifical theories applicable for product placement; Experimental evaluation of these theories on concrete case.
Klíčová slova:
měření a vyhodnocování product placement; měření product placement pomocí GRPs; product placement; GRPs method of measuring product placement; methods of measuring product placement; product placement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30943