|
Analýza marketingu Divadla v Dlouhé
Marková, Klotylda ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou možnosti využití marketingu v oblasti kultury, konkrétně divadla, na praktickém příkladu Divadla v Dlouhé, úspěšné pražské příspěvkové organizace. Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingu a jeho zvláštnostmi v oblasti divadla, subjektu v rámci neziskového sektoru. Věnuje se marketingovému mixu, marketingovým nástrojům a problematickému skloubení umění a marketingu, který je v podmínkách českých neziskových organizací stále podceňován. Konkrétně je práce zaměřena na propagaci, tiskový servis a PR, prodejní strategii s ohledem na specifika divadelního prostředí. Po stručném teoretickém úvodu do problematiky se věnuje konkrétním tématům přímo navázaným na praxi Divadla v Dlouhé.
|