Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální trh v České republice v kontextu současného hospodářského vývoje
Machková, Marta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování aktuální situace na trhu médií v České republice. Zkoumá především vliv současné ekonomické situace na mediální organizace. Média se v tržním prostředí chovají jako obchodní podniky (výjimkou je veřejnoprávní Česká televize a Český rozhlas - pro srovnání jsou do práce zahrnuty také), jejich hlavním cílem je tedy generovat zisk. Příjmy médiálním organizacím plynou především ze zadané reklamy, jsou tedy závislé na fungování finančního systému jako celku. Pokud zadavatelé reklamy v důsledku nepříznivé hospodářské situace omezí zveřejňování reklamy v médiích, automaticky mediálním organizacím klesnou příjmy, což se projeví v chodu celé organizace. Práce zjišťuje, jaké konkrétní dopady má pokles ekonomické aktivity na mediální organizace. Pro celkovou analýzu jsou stěžejní především takové znaky jako je například výnos z hlavní činnosti organizace, celkový hospodářský výsledek nebo změny v personální oblasti. Práce podrobně popisuje hospodaření v letech 2008 a 2009 u společností Borgis, Economia, Ringier, Barrandov Televizní studio, První zpravodajská, Lagardere Active ČR, Mafra, CET 21, Česká televize a Český rozhlas. Analýza je doplněna textem, který přibližuje specifika ekonomiky médií a seznamuje čtenáře s chodem mediální organizace. Na závěr práce nahlíží na mediální...
Mediální trh v České republice v kontextu současného hospodářského vývoje
Machková, Marta ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování aktuální situace na trhu médií v České republice. Zkoumá především vliv současné ekonomické situace na mediální organizace. Média se v tržním prostředí chovají jako obchodní podniky (výjimkou je veřejnoprávní Česká televize a Český rozhlas - pro srovnání jsou do práce zahrnuty také), jejich hlavním cílem je tedy generovat zisk. Příjmy médiálním organizacím plynou především ze zadané reklamy, jsou tedy závislé na fungování finančního systému jako celku. Pokud zadavatelé reklamy v důsledku nepříznivé hospodářské situace omezí zveřejňování reklamy v médiích, automaticky mediálním organizacím klesnou příjmy, což se projeví v chodu celé organizace. Práce zjišťuje, jaké konkrétní dopady má pokles ekonomické aktivity na mediální organizace. Pro celkovou analýzu jsou stěžejní především takové znaky jako je například výnos z hlavní činnosti organizace, celkový hospodářský výsledek nebo změny v personální oblasti. Práce podrobně popisuje hospodaření v letech 2008 a 2009 u společností Borgis, Economia, Ringier, Barrandov Televizní studio, První zpravodajská, Lagardere Active ČR, Mafra, CET 21, Česká televize a Český rozhlas. Analýza je doplněna textem, který přibližuje specifika ekonomiky médií a seznamuje čtenáře s chodem mediální organizace. Na závěr práce nahlíží na mediální...

Viz též: podobná jména autorů
1 MACHKOVÁ, Marcela
2 Machková, Magda
5 Machková, Magdalena
1 Machková, Markéta
2 Machková, Martina
2 Machková, Michaela
2 Machková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.