Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Houslová instruktivní literatura se zaměřením na etudy
Marešová, Kateřina ; Perglerová, Marka (vedoucí práce) ; Tomášek, Jiří (oponent)
Práce vytváří stručný přehled houslové instruktivní literatury, především nejvýznamnějších souborů etud a jejich autorů. Tento přehled je východiskem pro následující vlastní ucelený výběr jednotlivých etud seřazených dle obtížnosti a techniky, na kterou se zaměřují, a to v rozsahu od počátků houslové hry do případného nástupu na konzervatoř. Jednotlivé etudy doplňuje popis doporučeného efektivního nácviku. Stěžejní kapitolou je návrh na vytvoření školního vzdělávacího plánu potenciální základní umělecké školy, která by vzdělávala výjimečně nadané žáky.
Analýza firmy Mountfield a možnosti její expanze na zahraniční trhy
Marešová, Kateřina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Nováček, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou české firmy se zahradní technikou, bazény a hobby produkty. Na základě této analýzy je vybrána a zhodnocena země, do které by v budoucnu bylo možné expandovat. Následně je vybraný trh segmentován a je proveden targeting a positioning produktů firmy Mountfield. Jako poslední část diplomové práce je vytvořen marketingový mix pro dotyčný trh a zákazníky.
Analýza návštěvnosti fotbalového klubu FK Pelhřimov
Pavouková, Adéla ; Marešová, Kateřina (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
V této práci je zkoumán vliv vybraných vysvětlujících proměnných na návštěvnost fotbalového klubu FK Pelhřimov v sezónách 2001/02 -- 2010/11. Získaná data byla podrobena ekonometrické analýze a lineární regresní model odhalil faktory, které nejvíce ovlivňují návštěvnost. Mezi ten klíčový patří regionální rivalita: v zápasech, ve kterých se hraje derby, je nárůst návštěvnosti 70 %. K dalším významným faktorům patří hrací den, cena vstupného a pozice v tabulce. Mezi návštěvností a cenou vstupného se ukázal pozitivní vztah. Vliv ostatních proměnných na návštěvnost (počet gólů, počet výher, soutěž, zahajovací zápas, teplota, srážky a hřiště) se buď nepotvrdil anebo byl slabý.
Politiky prevence dětské obezity
Juřenčáková, Michaela ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Marešová, Kateřina (oponent)
V roce 2015 bude na světě přibližně 2,3 milardy jedinců trpět nadváhou a více než 700 milionů lidí bude obézních. Prevence obezity zejména u dětí se tak dostává do popředí snah řady subjektů. Po specifikaci faktorů, které jsou odpovědné za vznik obezity, přináší práce přehled preventivních programů realizovaných na území České republiky. Efektivita a pozitivní dopady prevence obezity již v raném věku jsou doloženy jednoduchým srovnáním nákladovosti vybraného preventivního programu dětské obezity s nákladovostí léčby dospělého obézního jedince. Práce naráží na absenci exaktních dat, která by vypovídala o efektivnosti programů v ČR i změnách prevalence obezity po jejich realizaci.
Diabetes mellitus a její dopad na státní rozpočet ČR
Metelková, Kateřina ; Běláčková, Vendula (vedoucí práce) ; Marešová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá vyčíslením nákladů na léčbu nemoci, která je odbornou veřejností označována za pandemii 21. století, cukrovkou. V České republice náklady na její léčbu představují více jak 6 % celkových výdajů na zdravotnictví a jejich velikost stále roste, stejně jako počet pacientů. Hlavním cílem práce je určit náklady na terapii diabetu 1. a 2. typu a na léčbu pozdějších komplikací spojených s touto nemocí na základě aktuálních statistických dat s použitím metodologie Pilotní analýzy farmakoekonomických aspektů léčby diabetes mellitus. Práce zároveň hodnotí změnu Úhradové vyhlášky ČR a přístup České republiky k cukrovce jako nevyléčitelné nemoci.
Ekonomická diplomacie v česko-mexických vztazích
Marešová, Kateřina ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Zemanová, Štěpánka (oponent)
Role ekonomické diplomacie je v zahraničních vztazích České republiky nezastupitelná. Především z důvodu malé rozlohy České republiky a velké mezinárodní konkurenci je nutné mít propracovanou strategii prezentace českých výrobků, českého průmyslu a země jako takové. Čeští exportéři se orientují především na evropské země, ve kterých nenarážejí na markantní rozdíly obchodních zvyklostí a jednodušší je i komunikace. Co se týká vývozců do Mexika, bylo nutné nejprve překonat jazykovou bariéru a zvyknout si na zvláštnosti vyjednávání. Během těchto procedur je českým exportérům nápomocno několik orgánů ekonomické diplomacie. CzechTrade, Velvyslanectví České republiky v Mexiku a především jeho obchodně-ekonomický úsek pomáhají s navazováním kontaktů a administrativními procedurami přímo v Mexiku. V České republice mají zájemci o spolupráci s mexickým partnerem na výběr několik dalších možností, jak o sobě dát vědět, ať už jsou to podnikatelské mise, veletrhy nebo výstavy. Vstupem České republiky do EU získali čeští vývozci vyšší míru důvěryhodnosti a na vzájemné vztahy s Mexikem měl tento akt jednoznačně pozitivní důsledky, což dokazuje i vývoj vzájemné obchodní výměny.Ačkoli se několika českým firmám již podařilo v Mexiku úspěšně prosadit a navázat obchodní vztahy, potenciál trhu této země ještě zdaleka není dostatečně využitý.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 MAREŠOVÁ, Klára
8 MAREŠOVÁ, Kristýna
2 Marešová, Kamila
2 Marešová, Karolina
15 Marešová, Kateřina
5 Marešová, Klára
8 Marešová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.