Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
Inovace systému odměňování zaměstnanců
MALÍKOVÁ, Monika
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit systém celkové odměny ve firmě Montela s.r.o. a doporučit inovace, které by vedly ke zlepšení současného systému. Pro získání informací o chodu společnosti proběhla schůzka s jednatelem společnosti a bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly jistou míru nespokojenosti zaměstnanců s množstvím odvedené práce a jejím ohodnocením ve mzdě. Za další nedostatek zaměstnanci uvedli objem benefitů, které dostávají. Posledním problémem který dotazníkové šetření odhalilo, bylo, že by zaměstnanci uvítali školení v oblasti nových technologií. Proto bych navrhla následující inovace: zavedení schůzky mezi vedoucím střediska a jeho podřízenými, kde by se stanovili cíle, dále by došlo k vyhodnocování a následnému odměňování na základě splněných cílů za uplynulé měsíce. Zavést benefit ve formě sick day. A proškolit zaměstnance v novinkách v jejich oboru.
Zaměstnanecké benefity v systému odměňování podniku
MALÍKOVÁ, Monika
Tato práce zkoumá efektivnost a funkčnost odměňování ve firmě. Každá firma je natolik efektivní, nakolik jsou její zaměstnanci schopní a motivovaní ve vytváření hodnot pro společnost. Čím lepší a propracovanější metoda odměňování, tím je obvykle firma schopnější dosahovat lepších výsledků v kratším čase. Benefity, které každá firma může nabídnout, se samozřejmě různí a já na jednom konkrétním příkladu ukazuji, jaké jsou možnosti udělování benefitů a snažím se vysvětlit rozdíl a dopad správného odměňování zaměstnanců. Nestačí odměňovat zaměstnance pouze časovou nebo úkolovou mzdou, je třeba tyto mzdy doplnit o různé prémie a benefity. Správné motivování zaměstnanců patří mezi klíčové oblasti správného fungování firmy, a proto je zapotřebí na něj klást patřičný důraz. Práce také dokazuje, že neexistuje ideální způsob odměňování zaměstnanců a že představy o benefitech se různí. Proto je tato problematika tak složitým tématem. Může se stát, že zaměstnavatelé používají určité benefity a moje studie dokáže, že díky jiným by dosahovali větší efektivity. Každá firma ovšem může vylepšit své metody odměňování a tím vylepšit fungování celé firmy a zvýšit své výnosy i hodnotu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
Návrh komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s.r.o.
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., a tímto posílení jejího povědomí mezi zákazníky, které by mohlo přispět v boji proti konkurenci. Práci jsem rozdělila na tři úseky: teoretickou část, kde jsou shrnuty nejdůležitější poznatky z literatury, analytickou část, v níž se zabývám rozborem současného stavu marketingového i komunikačního mixu, konkurence i zákazníků. Poslední část této práce tvoří návrhy na zlepšení současného stavu komunikační strategie.

Viz též: podobná jména autorů
6 MALÍKOVÁ, Markéta
1 MALÍKOVÁ, Martina Amálie
2 MALÍKOVÁ, Michaela
2 Malíková, Marie
4 Malíková, Marieta
6 Malíková, Markéta
1 Malíková, Marta
4 Malíková, Martina
2 Malíková, Miroslava
6 Malíková, Monika
6 Máliková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.