Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj a porovnání vybraných metodik řízení ICT projektů
Rosenberger, Tomáš ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou metodik řízení ICT projektů. Práce si klade celkem tři cíle. Prvním cílem je identifikovat, charakterizovat a jednotně popsat vybrané metodiky pro řízení ICT projektů a zmapovat jejich historický vývoj. Druhým cílem je porovnat vybrané metodiky podle stanovených specifických kritérií. Třetím cílem je vybrat vhodnou metodiku pro stanovená modelová ICT oddělení nebo společnosti na základě jejich organizační kultury a typu řešených projektů. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny základní pojmy týkající se problematiky a poté jsou identifikovány a jednotně popsány jednotlivé vybrané metodiky. V analytické části práce jsou stanovena specifická kritéria a na jejich základě jsou metodiky porovnány. Taktéž je zde uveden a zdůvodněn výběr vhodné metodiky pro modelová ICT oddělení nebo společnosti. Vlastní přínos autora spočívá hlavně v porovnání vybraných metodik a ve zdůvodněném výběru vhodné metodiky pro modelové ICT oddělení nebo společnost.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Možnosti získávání informací o uživatelích internetu
Ross, Richard ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zaměřuje na internetovou bezpečnost, dosažení anonymity a vytvoření příručky pro zvýšení obranyschopnosti uživatele. Cílem je nejprve popsat možnosti útoků proveditelných na internetovém uživateli a zároveň popsat koloběh toku informací o uživatelích a jejich využití třetími stranami. Dále je cílem navrhnout způsoby dosažení anonymity na internetu a poskytnout návod na zlepšení obranyschopnosti uživatele. Práce se postupně zabývá vznikem internetu, world wide webu a standardů, což je důležité pro pochopení problematiky dnešní zranitelnosti internetu. Dále práci doplňuje výčet relevantních protokolů modelu ISO/OSI, které se podílí na každodenní komunikaci internetových uživatelů. Poté práce přechází k samotným útokům a to jak na technické bázi, jako například Man-In-The-Middle, tak na sociální bázi, jako například Phishing. Práce se dále zaměřuje na sbírání dat uživatelů třetími stranami a na způsoby, jak tomu zabránit a dosáhnout anonymity na internetu. Závěr práce patří výčtu bezpečnostních opatření pro standardního uživatele internetu, díky nimž je schopen minimalizovat riziko na minimum. Finální kapitola prezentuje vytvořený online blog pro zvýšení informovanosti internetových uživatelů.
Využití internetového marketingu a sociálních sítí pro podporu internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu a jejich možným využitím na konkrétním případě internetového obchodu Minibike-Shop.cz. Práce je rozdělena na tři logické celky, které na sebe navazují. V první části jsou teoreticky popsány nástroje, které mohou být použity k propagaci internetového obchodu na internetu. U jednotlivých nástrojů jsou popsány jejich výhody a možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti. Čtvrtá kapitola práce je kompletně věnována sociálním sítím v České republice a možnostem, které firmám poskytují. Součástí teoretické části je i kapitola, věnovaná ukazatelům, pomocí kterých je možné vyhodnotit úspěšnost marketingové kampaně. Druhá část práce je zaměřena na analýzu vybraného obchodu a jeho konkurentů pomocí teoretických předpokladů stanovených v první části práce. Navíc bude proveden audit webových stránek jednotlivých obchodů, z kterého vyplynou jejich kvalitativní nedostatky. Třetí část práce je věnována návrhu strategie, která vychází z nedostatků zjištěných v analytické části. Cílem návrhu strategie je odstranění zjištěných chyb a také získání konkurenční výhody. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů. Hlavním přínosem mé diplomové práce je provedená konkurenční analýza pro internetový obchod Minibike-Shop.cz a navržená strategie pro další rozvoj firemního marketingu. Tato strategie dopomůže ke zvýšení počtu návštěvníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a také samozřejmě ke zvýšení tržeb, které z toho vyplývají.
Analýza a budoucnost elektronického trhu pro zábavní průmysl a média
Horák, Vít ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce analyzuje současný elektronický trh odvětví interaktivní zábavy a filmového odvětví v České republice. Osvětluje základní legislativní pojmy a nové změny zákona. Definuje subjekty, používané formy distribuce a významné online služby, působící na současném elektronickém trhu v ČR. Dále se věnuje problematice "digitálního" pirátství, kde vysvětluje jeho strukturu, definuje jeho účastníky a zjišťuje jeho příčiny i důsledky. Práce dále provádí analýzu trhu filmového odvětví, na jejímž základě prezentuje zjištěné údaje a navrhuje možné přístupy řešení "digitálního" pirátství a možné nové distribuční modely.
Sociální sítě v České republice
Grund, Michal ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je nejprve přiblížit pojmy sociální skupina a sociální síť, uvést příčiny a okolnosti jejich vzniku a popsat jednotlivé subjekty sociálních vztahů. Dále je v práci představen pojem Social Networking Site, včetně historie vývoje v České republice i zahraničí. Práce poskytuje srovnání vybraných českých sociálních sítí s celosvětovým fenoménem - Facebook. Analyzuje příčiny současného stavu pomocí srovnání služeb, které jednotlivé sítě nabízejí, a pomocí průzkumu mezi uživateli těchto sítí. Toto srovnání poskytuje názorný přehled služeb, jež jsou pro dané sítě unikátní. Také vypovídá o současné úloze a pozici sociálních sítí ve společnosti. Další část obsahuje aktuální směry vývoje a mapuje poslední trendy v této oblasti. Na tomto základě je v závěrečné části uvedeno několik možných scénářů budoucího vývoje. Vzhledem k současné situaci, kdy v tomto segmentu celosvětově dominuje jediná síť, Facebook, je především na očekávaný budoucí vývoj hleděno z globálního hlediska. Práce poukazuje na silné i slabé stránky sociálních sítí, vnímá jak oblasti pro vhodné využití, tak možná rizika, spojená s používáním těchto sítí. Může sloužit jako podklad pro hledání optimální sociální sítě v budoucnosti.
Sociální sítě: Vznik, vývoj a možná budoucnost
Opálka, Šimon ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Vávrů, Vlastimil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat historii a vývoj sociálních sítí, vhodným způsobem je kategorizovat, dále analyzovat a popsat možná rizika a přínosy spojené s jejich používáním. Část této práce je také věnována možným směrům dalšího vývoje sociálních sítí. Těchto cílů bylo dosaženo prostřednictvím internetových a knižních zdrojů, analýzou konkrétních sociálních sítí a sociologickým průzkumem. Mezi hlavní přínosy této práce patří vytvoření uceleného přehledu o historii sociálních sítí, vytvoření vhodného způsobu jejich členění, podrobný popis s nimi spojených nejzávažnějších rizik, a v neposlední řadě odhad budoucích trendů.
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Vejlupek, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.