Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivační centra - celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením
Máchová, Michaela ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v kurzech aktivačních center. Cílem práce je představit pilotní projekt aktivačních center jako jednu z možností celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením. Stručně je zde vymezena problematika mentální retardace a dospělosti osob s mentálním postižením. Popsán je současný systém vzdělávání osob s mentálním postižením v České republice s důrazem na stěžejní oblast celoživotního vzdělávání. Detailně je vymezena problematika aktivačních center. V závěru práce je představen průzkum mapující okolnosti dosavadního vzdělávání v aktivačních centrech z pohledu lektorů a metodiků. Nezbytnou součást práce tvoří rozhovory se samotnými účastníky kurzů aktivačních center. Klíčová slova Mentální retardace, dospělost, edukace, vzdělávání osob s mentálním postižením, celoživotní vzdělávání, aktivační centrum, kvalita života.
Aktivační centra - celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením
Máchová, Michaela ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v kurzech aktivačních center. Cílem práce je představit pilotní projekt aktivačních center jako jednu z možností celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením. Stručně je zde vymezena problematika mentální retardace a dospělosti osob s mentálním postižením. Popsán je současný systém vzdělávání osob s mentálním postižením v České republice s důrazem na stěžejní oblast celoživotního vzdělávání. Detailně je vymezena problematika aktivačních center. V závěru práce je představen průzkum mapující okolnosti dosavadního vzdělávání v aktivačních centrech z pohledu lektorů a metodiků. Nezbytnou součást práce tvoří rozhovory se samotnými účastníky kurzů aktivačních center. Klíčová slova Mentální retardace, dospělost, edukace, vzdělávání osob s mentálním postižením, celoživotní vzdělávání, aktivační centrum, kvalita života.
M-learning formou audiovizuálního zpracování
Machová, Michaela Mia ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Tématem této bakalářské práce je seznámení čtenáře s problematikou m-learningu a jeho audiovizuální reprezentací pomocí videotutoriálů. Hlavním cílem a zároveň výstupem práce je analýza několika desktopových aplikací, sloužících pro snímání obrazovky počítače, respektive nástrojů využívaných pro tvorbu videotutoriálů, které navíc svými integrovanými funkcemi podporují výsledné přehrávání na mobilním zařízení. Tyto aplikace jsou hodnoceny a vzájemně porovnávány na základě předem stanovených kritérií. V závěru je demonstrována praktická ukázka vytvoření krátké výukové lekce v aplikaci, která dle předchozí analýzy dosáhla nejvyššího hodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
5 MACHOVÁ, Marie
20 MACHOVÁ, Markéta
10 MACHOVÁ, Martina
10 MACHOVÁ, Miroslava
5 MACHOVÁ, Monika
1 Machová, Mariana
5 Machová, Marie
20 Machová, Markéta
10 Machová, Martina
6 Machová, Michaela
1 Machová, Michaela Mia
10 Machová, Miroslava
5 Machová, Monika
5 Máchová, Marcela
20 Máchová, Markéta
10 Máchová, Martina
10 Máchová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.