Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branding a rebranding
Pernikář, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na identitu značky a její implementaci. Hlavním cílem práce je navrhnout vizuální pravidla pro komunikaci včetně logomanuálu a tonality značky představované komunikačním manuálem. V první části jsou shrnuta teoretická východiska práce a problematika identity značky je zde zasazena do širšího kontextu budování značky. V praktické části se práce soustředí na návrh značky malého ubytovacího zařízení. Je zde proveden návrh nového názvu, loga, firemních barev, písma. Dále je sestaven logomanuál a komunikační manuál značky. Na závěr praktické části jsou navrženy některé praktické aplikace vytvořené identity.
Identifikace inkubačních procesů vybraného subjektu
Jureček, Ondřej ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na využití přínosů procesního řízení ve startupových inkubátorech. Cílem diplomové práce je identifikovat stávající cyklus a poté navrhnout jeho optimální inkubační proces v rámci univerzitního inkubátoru Point One. Identifikace a zmapování podnikových procesů by této organizaci mělo do budoucna přinést efektivnější řízení inkubovaných projektů. V první části práce jsou vypracována teoretická východiska, která jsou čerpána z odborné literatury zabývající se systémovou analýzu a identifikací a modelováním podnikových procesů v organizaci. Po uvedení těchto základních východisek jsou představeny jednotlivé přístupy a vývoj v řízení podniku, a to od nejstaršího funkčního řízení, po procesní a projektové řízení. Druhá část práce představuje univerzitní inkubátor Point One, spolu s nabízenými službami této organizace. Následně je s manažerkou Point One analyzován současný stav organizace a identifikovány podnikové procesy. Analýza podnikových procesů vychází z metody MMABP (Methodology For Modeling And Analysis Of Business Process), ve které jsou následně přehledně definovány a zmapovány procesy inkubátoru Point One. Na základě této procesní analýzy je vytvořen návrh optimálních procesů organizace.
Maloobchodní síť a její vývoj v ČR
Lán, Tomáš ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Tématem diplomové práce je maloobchodní síť a její vývoj v ČR. Jako předmět výzkumu byla zvolena společnost Ahold Czech Republic, a.s. provozující hypermarkety Albert. Konkrétním subjektem je pak hypermarket Albert v Hradci Králové a analyzovanou oblastí je krajské město Hradec Králové. Práce je rozdělena do několika částí. První částí jsou teoretická východiska, kde dochází k charakterizování pojmů, které jsou nezbytné pro pochopení tématu. Jedná se o pojmy jako obchod, maloobchod, maloobchodní síť, hypermarket. Další část je věnována vývojovým etapám maloobchodu v České republice, jak vypovídá název práce. Třetí část je zaměřena na řetězec Ahold Czech Republic, a. s., na konkurenční řetězce Kaufland Česká republika, v. o. s. a Tesco Stores ČR, a. s. a také na konkrétní hypermarket Albert v Hradci Králové. V této kapitole dochází ke komparaci jednotlivých řetězců, jsou zde popsány silné a slabé stránky, je provedena cenová analýza, komparace venkovních prostor, pokladen, dob odbavení a služeb jednotlivých hypermarketů. Dále dochází ke STEP analýze a analýze konkurentů. Další částí je diskuse výsledků, kde dochází k okomentování jednotlivých analýz. Součástí je i dotazníkové šetření a návrhy opatření. Poslední částí je závěr, který uzavírá práci.
Startup
Spurná, Petra ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je představení problematiky začínajících podniků s rychlým růstovým potenciálem, tzv. startupů. První roky po založení podniku jsou velmi náročné, což je doloženo na případě konkrétní společnosti. Původně sestavený podnikatelský plán může díky neustále se měnícímu vnějšímu i vnitřnímu prostředí podniku doznat v průběhu prvních let fungování podniku velkých změn, stejně jako se tomu stalo u sledované společnosti. Teoretická část práce se zabývá problematikou strategického řízení, sestavování podnikatelského plánu i obecným definováním startupu a shrnutím možností jeho financování. V praktické části je představen konkrétní startup a jeho podnikatelský plán, na základě kterého byla získána potřebná investice. Dále jsou nastíněny výsledky strategických analýz provedených při sestavení původního podnikatelského plánu a následně jsou provedeny strategické analýzy za současného stavu podniku. Komparací výsledků výše uvedených analýz byly identifikovány možné příčiny odchylek ve výsledcích podniku oproti očekávaným hodnotám, které byly představeny v podnikatelském plánu.
Systém výběru a řízení adaptace pracovníků
Kaffanová, Zuzana ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Téma diplomové práce pojednává o výběru a adaptaci pracovníků. Hlavním cílem práce je sestavit pro zvolenou společnost návrhy, které poslouží k částečnému či úplnému odstranění odhalených nedostatků ve vybraných personálních činnostech. Dílčí cíle zahrnují úkoly zaměřené na sepsání literární rešerše, charakterizování společnosti, realizování dotazníkového šetření a osobních rozhovorů s pracovníky, zhodnocení a zobrazení získaných informací. Diplomová práce má dvě části. Teoretická část stručně sleduje vývoj personalistiky, řízení lidských zdrojů a popisuje personální činnosti. Důkladněji jsou objasněny personální činnosti, které souvisejí se zajišťováním lidských zdrojů pro společnost. Do této oblasti náleží získávání, výběr, přijímání a adaptace pracovníků. V současné době patří adaptace mezi činnosti, které jsou ve společnostech velmi zanedbávané a opomíjené. V praktické části je představena společnost Trendy, s. r. o. a popsán její přístup k získávání, výběru a adaptaci pracovníků. Vyhodnocení výběrového a adaptačního procesu je provedeno s využitím dotazníkové metody a osobních rozhovorů s pracovníky. V závěrečné části práce jsou navržena dílčí opatření, která jsou určena pro zlepšení nejen adaptačního procesu, ale také pro zdokonalení výběrového procesu.
Strategické řízení
Houška, Jiří ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Strategické řízení poskytuje ucelený pohled na prostředí, ve kterém se nachází zkoumaný subjekt. Práce je rozdělena do dvou částí, do teoretické a praktické. V teoretické části jsou obsaženy informace spojené se strategickým myšlením, řízením a plánováním. Zásadní část je pak věnována doporučeným metodám zkoumání podniku na úrovni makrookolí a mikrookolí, analýze životního cyklu podniku, analýze zájmových skupin a SWOT analýze. Praktická část užitím vybraných metod systematicky směřuje k cíli práce, vygenerovat a doporučit pensum vhodných strategických úkolů pro situaci, v které se zkoumaná firma v současnosti nachází. Výsledky jednotlivých analýz slouží jako vstupní data pro generování a návrhy strategií. Závěrem je provedeno zhodnocení a porovnání navržených doporučení s dosavadním postupem implementace a zavádění strategického řízení zkoumané organizace.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Turečková, Ludmila ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Vliv značky na kupní chování spotřebitele je zaměřena na trh mobilních telefonů. Cílem práce je vyhodnocení vlivu jednotlivých faktorů působících na zákazníka při rozhodování o koupi mobilních telefonů. Podstatou je zjistit, zda vliv značky převažuje nad vlastnostmi produktu, cenou, dostupností, propagací aj. Práce zahrnuje šest značek mobilních telefonů, které podle sekundárních údajů mají největší tržní podíl. Součástí práce je dotazníkové šetření, které zjišťuje názory respondentů na mobilní telefony. Pomocí dotazníkového šetření se hodnotí, jaký operační systém zákazníci preferují, je-li pro ně důležitá velikost, ovladatelnost, cena a velikost displeje. Důležité je také zjištění, zda zákazníky ovlivňuje reklama, jaké preferují místo nákupu a jejich zkušenosti s mobilními telefony. Žádná značka mobilního telefonu nebyla hodnocena zcela špatně, ale u každé se zjistily určité rezervy. Management výrobců mobilních telefonů by se měl zaměřit na kvalitu produktů a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Někteří výrobci by měli zvážit svou cenovou politiku a stimulovat prodejce k zlepšení informovanosti zákazníků a zvýšení prodeje.
Zhodnocení prvků plánu společných zařízení realizovaných v rámci komplexní pozemkové úpravy v kú Nová Ves u Kdyně
Stančeková, Lenka ; Zímová, Kateřina (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakteristika pozemkových úprav se zaměřením na úskalí, která mohou tento proces doprovázet. Úvodní část diplomové práce je zaměřena především na charakteristiku pozemkových úprav, jejich význam, cíle a také jejich formy. Pro lepší představu o pozemkových úpravách v současnosti, ale i v minulosti, je diplomová práce doplněna o historii pozemkových úprav. V další části práce je popsán postup prací na návrhu pozemkových úprav a jejich financování pro ucelenou představu. Literární rešerše je zakončena pozemkovými úpravami v zahraničí. Výstupem a analytickou částí diplomové práce je studijní katastrální území Nová Ves u Kdyně, ve kterém jsou zhodnocovány prvky plánu společných zařízení. Tato analýza je doplněna o hodnocení komplexní pozemkové úpravy z pohledu uživatelů a obyvatel daného katastrálního území.
Sdružené transportní procesy
Jeřábek, Jakub ; Kuráž, Michal (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem této práce bylo rozšíření modelu DRUtES o modul umožňující výpočet sdruženého transportu vlhkosti, tepla a mísitelné látky v proměnlivě nasyceném porézním prostředí. Jednalo se především o implementaci konstitučních vztahů popisujících sdružený transport do zdrojového kódu modelu ve smyslu Galerkinovy metody konečných prvků. Kromě implementace těchto vztahů bylo třeba vytvořit systém načítání konfiguračních souborů do datových struktur modelu a udělat několik spíše menších úprav kódu modelu. Správnost implementace jsem ověřil porovnáním numerického a analytického řešení jednotlivých transportních procesů. Transport vlhkosti jsem porovnal s Philipsovým semi-analytickým řešením Richardsovy rovnice v difuzním tvaru. Transport tepla a mísitelné látky s analytickým řešením advekčně disperzní rovnice. Tato srovnání ukázala vyhovující podobnost numerického a analytického řešení a ověřila správnost implementace. Vliv sdružení na transport jsem porovnal s numerickým řešením nesdružených transportů. V tomto případě jsem určoval správnost implementace toků spíše kvalitativně srovnáním s odbornou literaturou. Před případným použitím je třeba provést validaci sdruženého modelu porovnáním s měřenými daty.
Hodnocení marketingové komunikace hotelu Klášter Teplá
Veverková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace ve vybraném hotelu a na základě toho vytvořit návrhy pro její zlepšení. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingu služeb, což vychází z prostudování sekundárních dat. Druhá část práce se zabývá analyzováním současných nástrojů marketingové komunikace hotelu. Výsledkem této analýzy jsou návrhy na její zlepšení a zefektivnění, které mají vést ke zvýšení návštěvnosti hotelu a zlepšení ekonomické situace. Je navrženo několik nástrojů, které by mohly být vedením hotelu využívány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Lukáš, Lubomír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.