Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role metodika prevence na školách a jeho sebevzdělávání
Kozáková, Aneta ; Dvorná, Marie (vedoucí práce) ; Procházková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem školního metodika prevence a jeho dalšími možnostmi vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do pěti velkých kapitol. První kapitola se zabývá školním prostředím. Druhá kapitola se zabývá nás seznamuje s typy rizikového chování. Třetí kapitola se zabývá prevencí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na poradenské pracoviště základních škol a poslední na samotného metodika prevence a témata s ním spojená. V praktické části se snažím přiblížit práci školního metodika prevence a porovnávat, jak se praxe shoduje s teorií. Za účelem tohoto šetření jsem získala osm rozhovorů se školními metodiky prevence, ve kterých jsem zjišťovala jejich odbornost, podporu a spolupráci a možnosti jejich dalšího vzdělávání.
Činnost nevládních neziskových organizací v oblasti předškolního vzdělávání pro sociálně znevýhodněné a jejich role v inkluzi romských dětí
Kozáková, Aneta ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Klípa, Ondřej (oponent)
V diplomové práci spojuji téma vzdělávacího systému v České republice s tématem sociálního vyloučení, jež je jedním z faktorů, který se podílí na tendenci ke vzniku segregovaných škol a v němž se u nás často nacházejí Romové, s tématem občanské společnosti a to jak z hlediska její organizované formy - neziskových organizací, tak z hlediska její subjektivně vnímané složky tzv. civility neboli občanskosti. V teoretické části uvádím poznatky z těchto oblastí potřebné k porozumění problematice a k zasazení výzkumné části do kontextu. V metodologické části práce sleduji činnosti nevládních neziskových organizací věnujících se předškolní přípravě dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, jejich vztahů a spolupráce se státními institucemi, jejich roli ve vzdělávacím procesu a faktorů, jež přispívají k tomu, že děti ze sociálně znevýhodněného prostředí jsou ve velké míře v předškolní přípravě vzdělávány organizacemi občanského sektoru. Jedna z výzkumných otázek se týká role těchto neziskových organizací v inkluzi romských dětí do systému základního škol.

Viz též: podobná jména autorů
2 KOZÁKOVÁ, Adéla
2 Kozáková, Adéla
3 Kozáková, Alena
4 Kozáková, Andrea
3 Kozáková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.