Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomická analýza bioplynové stanice
Soukup, Tadeáš ; Slaboch, Josef (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Ekonomická analýza bioplynové stanice se zabývá zhodnocením investice do bioplynové stanice ve Velkém Chvojně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je doplněna diskusí. V první části je provedena literární rešerše zabývající se historií, složením a procesem výroby bioplynu. Dále jsou popsány hlavní součásti bioplynové stanice a její ekonomika. Poslední část literární rešerše je věnována metodám hodnocení investic. V druhé části je nejprve popsána bioplynová stanice ve Velkém Chvojně. Je objasněno vytvoření tabulky cash-flow a jsou charakterizovány výnosy a náklady bioplynové stanice. Následně je provedeno zhodnocení struktury nákladů bioplynové stanice, pozornost je věnována také struktuře vstupních surovin a to jak z hlediska nákladů, tak i hmotnostních poměrů. Dále je proveden výpočet čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a diskontované doby návratnosti. Z metod, které nezahrnují časovou hodnotu peněz, je vypočtena metoda rentability a prostá metoda návratnosti. V poslední části jsou v rámci diskuse zhodnoceny získané výpočty a je zde podán návrh na zlepšení.
Analýza finančního hospodaření vybrané obce
Hátle, Ondřej ; Slaboch, Josef (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu finančního hospodaření obce Holín. Provedená analýza sleduje hospodaření obce v období let 2010 až 2014. Jejím cílem je nalézt možnosti zlepšení hospodaření obce. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmů, které souvisí s hospodařením územního samosprávného celku. Mezi tyto pojmy patří veřejná správa, obec, obecní orgány, majetek obce, rozpočet a s ním spojené příjmy a výdaje. Praktická část bakalářské práce plynule navazuje na teoretickou část a je zaměřena na zhodnocení příjmové a výdajové složky obecního hospodaření v jednotlivých letech daného období. Za pomoci grafického znázornění a vybraných ekonomických ukazatelů provádí analýzu, jejímž výsledkem je zhodnocení hospodaření obce a jeho následný návrh zlepšení. Závěr práce tvoří celkové shrnutí obecního hospodaření z provedené analýzy a posouzení, zda obec hospodařila správně.
Analýza finančního hospodaření vybrané obce
Hanousek, Daniel ; Slaboch, Josef (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na hospodaření obce Odřepsy v letech 2010 až 2014. Cílem práce je rozbor příjmů a výdajů dané obce a následné předložení návrhu na zlepšení hospodaření. Práce se skládá ze dvou částí, konkrétně z teoretické a praktické. V teoretické části je podrobněji zkoumána charakteristika obce, její funkce a orgány. Dále je popsána charakteristika územních rozpočtů, rozpočtový výhled, rozpočtový proces včetně rozpočtových zásad a rozpočtová skladba, na kterou dále navazuje popis příjmů, výdajů a financování, které úzce souvisí právě s rozpočtovou skladbou. Poslední charakteristikou, kterou se zabývá teoretická část, je popis finanční analýzy včetně vybraných metod a ukazatelů. Na teoretickou část navazuje část praktická. V té je charakterizována obec Odřepsy. Dále jsou zde porovnány rozpočty a také příjmy a výdaje za celé sledované období. V neposlední řadě praktická část obsahuje vybrané finanční ukazatele, dle kterých je zhodnoceno hospodaření obce.
Finanční analýza vybraného podniku
Storrer, Linda Yvonne ; Kotyza, Pavel (vedoucí práce) ; Slaboch, Josef (oponent)
Bakalářská práce Finanční analýza vybraného podniku BEST COFFEE s.r.o. se věnuje zpracování finanční analýzy společnosti zabývající se provozem kavárenského řetězce na českém trhu za období 2010 až 2014. Práce se dělí na dva díly. V prvním je vypracovaná teoretická část popisující samotný význam finanční analýzy a používané metody pro její aplikaci jako jsou horizontální a vertikální analýzy, analýza absolutních, rozdílových, poměrových a soustav ukazatelů. Pomocí těchto poznatků, čerpané z literární rešerše, je ve druhé části této práce vypracovaná praktická část finanční analýzy podniku aplikovaná na dostupná data z účetních závěrek společnosti za sledovaná období v letech 2010-2014. Na základě výsledných ekonomických hodnot je poté provedeno zhodnocení finanční situace firmy BEST COFFEE s.r.o., které je zhodnoceno jako neuspokojivé během prvních třech letech provedené analýzy a v následujících obdobích 2012 a 2013 jako dobré, zlepšující se. V závěru jsou poté obsaženy navrhnutá doporučení mající inspirovat management podniku a vést ke zlepšení celkového finančně-ekonomického stavu.
Porovnání rozpočtu obcí s rozšířenou působností
Beránková, Renata ; Kotyza, Pavel (vedoucí práce) ; Slaboch, Josef (oponent)
Bakalářská práce Porovnání rozpočtu obcí s rozšířenou působností se zabývá rozborem hospodaření obcí s rozšířenou působností Rychnova nad Kněžnou a Kostelce nad Orlicí v letech 2010 až 2015. Obě města leží nedaleko sebe v Královéhradeckém kraji na území bývalého okresu Rychnov nad Kněžnou. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje rozbor základních pojmů, popisuje legislativu a právní rámce související s hospodařením obcí. V druhé, praktické části jsou krátce představeny obě města a podrobně porovnány jejich příjmy, výdaje, financování a na závěr analyzuji vývoj míry zadluženosti celkové i v přepočtu na jednoho obyvatele. Informace uvedené v praktické části jsem čerpala z internetových zdrojů a interních dokumentů získaných na finančních odborech obou měst. Výsledkem práce je za použití metod finančních analýz zhodnocení hospodaření obou obcí, stavu zadluženosti a soběstačnosti.
Zaměstnávání osob se sníženou pracovní schopností
Podpěra, Marek ; Kotyza, Pavel (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá specifikací a problematikou zaměstnávání osob zdravotně znevýhodněných a postižených v rámci České republiky. Je velice důležité najít jednotlivým znevýhodněným osobám vhodné pracovní místo, které bude vyhovovat jeho hendikepu. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - Teoretická východiska a Vlastní práce. První část bude rozbor platné právní úpravy a dostupné literatury. Bude představena aktivní politika zaměstnanosti státu, vytváření a podmínky obsazování chráněných pracovních míst. Dále budou čtenáři blíže popsány a vysvětleny pojmy s problematikou samotného zaměstnávání osob zdravotně znevýhodněných. Vlastní práce, neboli praktická část, se bude věnovat samotnému začleňování osob zdravotně postižených do struktur konkrétní anonymizované společnosti z Ústeckého kraje. Dále se bude zabývat výstupy a jejich finanční analýzou.
Impact of student mobilities on employment
Mojžíšová, Petra ; Kotyza, Pavel (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zprostředkovat mínění studentů a firem o studentských mobilitách a jejich případném dopadu na zaměstnanost a porovnat, zda se shodují. Diplomová práce se také snaží zjistit, zda zkušenost se studiem v zahraničí ovlivňuje zaměstnatelnost a jakým způsobem. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. První část zkoumá původ a vývoj studentských mobilit, především programu Erasmus v Evropské unii, a poskytuje informace o ostatních mobilitách a důvodech pro a proti studiu v zahraničí. Druhá část se zaměřuje na kvalitativní výzkum mezi vybranými firmami a kvantitativní výzkum mezi studenty o studentských mobilitách a jejich vlivu na zaměstnanost. Výsledky této práce přináší informace o vztahu mezi studiem v zahraničí a budoucím pracovním uplatnění a může sloužit jako přehled pro studenty, kteří se rozhodují, jestli studovat nebo nestudovat v zahraničí a také pro firmy, které tak mohou získat lepší povědomí o očekáváních jejich případných kandidátů. V rámci vlastního výzkumu bylo zjištěno, že čeští studenti získávají díky studiu v zahraničí cenné zkušenosti, které mohou zvýšit jejich kariérní vyhlídky, avšak jsou zde určité rozdíly podle země, do které student vycestoval.
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
Inovace marketingového plánu mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingového plánu pro Beskydskou laťku. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingový plán a marketingovou komunikaci této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh zlepšení marketingového plánu.
Marketingová strategie společností na trhu mobilních operátorů v ČR
Fedorková, Simona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kotyza, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingových strategií tří největších mobilních operátorů na českém trhu. Cílem této práce je zaprvé určit specifika a kritické faktory úspěchu marketingové strategie na trhu mobilních operátorů v ČR. Zadruhé porovnat společnosti Vodafone Czech Republic, a. s., T-Mobile Czech Republic, a. s. a Telefónica Czech Republic, a. s. na základě analýzy jejich současných marketingových strategií a dotazníkového šetření. A zatřetí navrhnout optimální marketingovou strategii pro současný trh mobilních operátorů. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing, marketingové prostředí a jeho prvky. Dále je popsán proces marketingového řízení, různé typy marketingové situační analýzy a strategický marketing. Následně je charakterizován marketing služeb. Praktická část se zabývá srovnáním tří mobilních operátorů, zejména je srovnávána jejich produktová, cenová a komunikační strategie. Na základě vlastního výzkumu je srovnáváno vnímání brandu, dopad reklamních kampaní, loajalita a spokojenost zákazníků jednotlivých mobilních operátorů. Výsledkem srovnání je sestavení pořadí marketingových strategií. V závěru je navrhnuta optimální marketingová strategie na trhu mobilních operátorů v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Kotyza, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.