Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Study and characterization of the recessive resistance genes to Pea seed-borne mosaic virus (PSbMV)
Konečná, Eva
Virus mozaiky hrachu přenosný semenem (PSbMV) patří mezi viry způsobující značné snížení výnosu a kvality u celé řady luštěnin, jako jsou bob, čočka, cizrna, včetně hrachu. Tyto ztráty lze omezit nebo jim zcela zabránit pěstováním rezistentních odrůd. Rezistence k nejčastěji se vyskytujícímu P1 PSbMV patotypu je řízena genem eIF4E, lokalizovaném na vazebné skupině VI (sbm-1 lokus). Homologní eIF(iso)4E gen byl zmapován v těsné blízkosti sbm-2 lokusu (vazebná skupina II), který odpovídá za rezistenci k P2 PSbMV patotypu. Analýzou eIF4E genu využívající délkový polymorfismus intronu 3 byla v genových kolekcích hrachu zjištěna přítomnost čtyř variant genu eIF4EA-B-C-S s různých geografickým zastoupením. Dále byla provedena sekvenační analýza eIF(iso)4E genu jako možného kandidáta sbm-2 lokusu odpovídajícího za rezistenci k P2 patotypu. Na základě předchozích výsledků byla zjištěna významná neshoda mezi virologickými, resp. ELISA testy a přímým molekulárním testováním eIF4E genu (sbm-1 lokusu) v případě heterozygotních jedinců (Smýkal et al. 2010). Pomocí qRT-PCR byla provedena analýza genové exprese senzitivní a rezistentní alely genu eIF4E u F1 a F2 generace a kontrolních homozygotních genotypů Raman a B99-114 společně se stanovením koncentrace viru.
Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Konečná, Eva ; Smějsíková, Beata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Hodnocení výkonnosti dodavatelského řetězce u společnosti Dahlhausen CZ., s.r.o.
Štarha, Jan ; Konečná, Eva (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou měření výkonnosti v dodavatelských řetězcích. Provádí analýzu dodavatelského řetězce u společnosti Dahlhausen CZ, s.ro. Detailně se potom zaměřuje na vytvoření nového rámce pro hodnocení výkonnosti dodavatelů této společnosti.
Marketingový mix společnosti
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
Tryskání suchým ledem v průmyslové praxi
Konečná, Eva ; Máša, Vítězslav (oponent) ; Kuba, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tryskání suchým ledem a jeho využitím v průmyslové praxi. Jsou zde popsány základní informace o suchém ledu, stejně jako přehled praktického použití tryskání suchým ledem v různých odvětvích průmyslu. Hlavní část práce se zaměřuje na studium degradace suchého ledu na základě několika experimentů a pozorování.
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Konečná, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté se zaměřuje na konkrétní kategorii trhu cukrovinek - na čokoládové cukrovinky, kde jde ještě více do detailu až na úroveň konkrétních výrobků na trhu tabulkových čokolád. Jako doplněk metodologie retail auditu slouží vlastní spotřebitelský výzkum, který celou analýzu rozšiřuje o pohled a vnímání spotřebitele. Vedle detailní analýzy trhu cukrovinek poukazuje práce na veliký přínos maloobchodního auditu, zároveň ale s pomocí spotřebitelského výzkumu zachycuje oblasti výzkumu trhu, které naopak svými daty nepokrývá.
Marketingové a komunikační strategie Wrigley, s.r.o. a vyhodnocování jejich efektivity
Konečná, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie a postupu při vyhodnocování marketingových aktivit ve společnosti Wrigley, která je lídrem na trhu se žvýkačkami v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy s důrazem na strategický marketing a dále jsou shrnuty a rozebrány nejdůležitější marketingové metriky. Praktická část se zabývá představením společnosti Wrigley, její marketingovou strategií a metodami, které používá pro zhodnocení návratnosti svých marketingových investic. V poslední kapitole je naplněn cíl práce, kterým je zjednodušit vyhodnocovací procesy v této společnosti a navrhnout standardizovaný postup vyhodnocování efektivity jednotlivých marketingových kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KONEČNÁ, Elen
4 Konečná, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.