Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rigid body simulation
Zvirinský, Peter ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
Predmetom tejto práce je vytvoriť rozšíriteľný fyzikálny simulátor tuhých telies. Súčasťou tohoto simulátoru bude detekcia kolízií v reálnom čase a následné spracovanie týchto kolízií. Simulátor bude schopný simulovať bežné sily vyskytujúce sa v prírode a ich vplyv na tuhé telesá. Medzi tieto sily patrí hlavne gravitácia, s ňou súvisiace rôzne druhy trenia a kľudové sily. Simulátor sa zameria predovšetkým na gule a na ich správanie sa vplyvom vyššie uvedených síl. Práca bude skúmať možnosti optimalizácie úloh ako detekcia kolízií a možnosťi paralelného prístupu. 1
Načítání dat z tištěných dokladů
Macháč, Bohuslav ; Kolomazník, Jan (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
V této práci jsem vyvinul aplikaci schopnou extrahovat data z naskenovaných dokumentů. Pro optické rozpoznávání znaků jsem použil externí OCR engine Tesseract, který lze snadno vyměnit. Pro jednotlivé doklady používám šablony s informacemi o datových oblastech a jejich datových typech. Pokusil jsem se automatizovat většinu kroků nutných pro extrakci dat a vytvoření nové datové šablony. Uživatel má možnost opravit nebo změnit výsledky těchto kroků. Pro výstup z aplikace jsem implementoval komponenty, které exportují data do formátů XML, HTML a do obyčejného textu. Další komponenty mohou být snadno přidány, aby přizpůsobily aplikaci různým použitím.
Vytěžování textu ze strojově psaných dokumentů
Kindermann, Hubert ; Blažek, Jan (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
V předložené práci řešíme problém extrakce a rozpoznání znaků z tištěných dokumentů digitalizovaných skenerem nebo fotoaparátem. Uvádíme způsob normalizace osvětlení dokumentů rezistentní vůči šumu. Pokračujeme extrakcí jednotlivých znaků z dokumentu a následně jejich rozpoznáním pomocí systému vícevrstvých neurálních sítí s dopředným šířením. Okrajově se zabýváme zpracováním výsledné množiny rozpoznaných symbolů, které je nezbytné pro další práci s vytěženým textem. Posledním krokem je korekce výstupu založená na okolích jednotlivých znaků. Podařilo se nám implementovat automatický systém obsahující všechny zmíněné komponenty.
Označování objektů v rastrovém obrázku
Fiala, Ondřej ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kolomazník, Jan (oponent)
Běžným úkolem řešeným při práci s rastrovými obrázky je označení konkrétního objektu v obrázku. Výsledky získání správného objektu v obrázku nacházejí uplatnění ve velkém množství činností - od analýzy růstu lidských obydlí po automatickou lékařskou diagnózu. Předložená práce podrobně popisuje problematiku vyhledávání objektů v rastrových obrázcích a zaměřuje se na modely aktivních křivek. Tato práce se zabývá také možnostmi rozšíření grafického programu GIMP a přináší nový zásuvný modul programu pro označování objektů. Součástí řešení je původní klasický model aktivních křivek, rozšířený model pomocí přístupu gradient vector field (GVF) a několik navržených vylepšení modelu. Práce prezentuje dosažené výsledky pomocí tohoto nástroje a doporučení pro další směr vývoje modelu aktivních křivek.
Editor objemových dat
Kavalík, Jiří ; Kolomazník, Jan (oponent) ; Krajíček, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práe je vytvoření jednoduchého nástroj k záklí práci s objemovými daty, jako napříkl změna velikosti, otočení, prahování a retušování, jež by bylo možné dále podle potřeb rozširovat. V dnešní době existuje mnoho nástrojů pro vizualizaci objemových dat, lékařských i jiných a několk jednoduchých editorů, napřiklad pro úpravy počítačových her s voxelovou frafikou. Běžnému uživateli však není dostupný editor se základní sadou nástrojů pro úpravy objemu v rozšení na úrovni lékařských skenerů. Námi navržený a implementovaný editor funguje na běžně dostupném hardware, uživateli nabízí sadu jednocuchých štětů a filtrů a programátorům možnost implemtnace vlastních nástrojů v prostředí C# formou pluginů.
Editor dlaždiček
Mikeš, Marek ; Kolomazník, Jan (oponent) ; Pelikán, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro editaci dlaždiček v rovině. Bude podporovat zaměnitelnost jednotlivých dlaždiček za jejich instance, či vzor, se zachováním spojitosti kresby na hranách. Součástí systému bude i editor kon gurace podlahy, editor jednotlivých dlaždic (instancí) a komponenta visualizující větší část vydlážděné plochy. Aplikace bude podporovat čtvercové a obdélníkové dlaždice, alespoň základní příkazy na gra fickou editaci a automatické či poloautomatické uspokojování podmínek napojení sousedních dlaždic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Kolomazník, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.