Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů v Československé obchodní bance
Skalová, Jana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji Československé obchodní banky v komparaci s ostatními obchodními značkami subjektu - Poštovní spořitelnou a Erou. Podrobněji se práce věnuje event marketingu, jako nástroji marketingové komunikace, který má čím dál tím větší důležitost při získání klienta a budování vztahu s klientem. Lidé v dnešní době hledají něco navíc, hledají emoce a zážitky a to nabízí právě event marketing. Jak tento nástroj využívají obchodní značky ČSOB, popisuje tato práce.
Hodnocení a stimulace zaměstnanců malé firmy
Hrubošová, Lenka ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato práce popisuje hodnocení a stimulaci zaměstnanců u malé firmy. Každý z nás se v pracovním životě dostává do situací, kdy je nucen porovnávat a hodnotit své pocity a výkony z předchozích zaměstnání se současnou pracovní činnosti. Toto hodnocení se sestává v převážné většině z porovnávání toho, co kdo měl a má a jak s tím byl či je spokojen. A tato spokojenost či nespokojenost je podstatným faktorem ovlivňujícím výkon každého zaměstnance. Práce analyzuje u zvoleného podniku aktuální stav z hlediska účinnosti stimulačních nástrojů a úrovně motivace zaměstnanců. Akcentuje praktické zkušenosti za využití teoretických pravidel z oblasti stimulace a motivace zaměstnanců. Prostřednictvím vyhodnocení výsledků provedené analýzy jsou navržena praktická doporučení a opatření, která vedou ke zlepšení personálního řízení analyzovaného podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kala, Vít
5 Kala, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.