Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
KAŇKA, Miroslav
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci sociálních sítích ve společnosti ACR auto, a.s s tím, že na základě různých vědeckých metod je zjištěno, v jakém stavu se v daný okamžik komunikace na sociálních sítích nachází a díky zjištěným poznatkům jsou navržena různá řešení. Byla provedena literární rešerši, která je nezbytná pro pochopení problematiky a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Zároveň byla provedena analytická část, která se zaměřuje na konkrétní firmu ACR auto, a.s. a řeší, jakým způsobem by mohlo dojít ke zlepšení Nejdůležitější témata dané práce z literární rešerše jsou popis marketingové komunikace, marketingové komunikace na sociálních sítích, různé druhy sociálních sítí a další informace nezbytné k správnému fungování marketingové komunikace včetně moderních prvků jako jsou CRM systémy a Cookie soubory. Z praktické části se bakalářská práce zabývá hlavními subjekty, které jsou důležité popsat k lepšímu pochopení fungování konkrétní firmy ACR auto, a.s., dále pak popisu marketingu a marketingové komunikace na sociálních sítích i mimo. Jsou zde popsány různá inovační řešení vhodná pro danou firmu.
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum
Analýza hospodaření Horáckého fotbalového klubu Třebíč v letech 2001 - 2006
Kaňka, Miroslav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název práce: Ci1 práce: Metoda: Výs1edky: K1ičová s1ova: Analýza hospodaření Horáckého fotbalového klubu Třebíč v letech 2001 - 2006. Analysis of football club managment in the years 2001 Třebíč ) 2006 (Horácký fotbalový klub ·Podat teoretický obraz fungování sportovního klubu v české Republice a analyzovat hospodaření konkrétního fotbalového klubu (HFK Třebíč) v průběhu posledních pěti let. Finanční analýza údajů z rozvahy a výsledovky v čase. Trendová a komparativní jednotlivých ukazatelů Výsledky analýzy v posledních pěti ukazují vývoj letech, popisují analýza v klubu současné postavení klubu a naznačují možnosti dalšího vývoje. analýza hospodařen í , financování, občanské sdružení, sportovní klub, fotbalový klub, HFK Třebíč
Efektivita email marketingu u elektronických obchodů
Kaňka, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce si klade za cíl pojmenovat faktory ovlivňující efektivitu email marketingu u e-shopů a na základě dat z e-shopu adidasmania.cz analyzovat jejich efektivitu. Práce nabízí pohled na email marketing ze všech stran. Jeho využití u e-shopů, legislativní pohled i technické řešení. Kromě detailního představení e-shopu adidasmania.cz jsou analyzována jeho data z google analytics. Na základě těchto dat je vyhodnocována efektivita jednotlivých faktorů. U většiny proměnlivých faktorů je prokázán jejich vliv na efektivitu a je doporučen další postup při tvorbě mailingu.

Viz též: podobná jména autorů
4 KAŇKA, Martin
1 KAŇKA, Milan
1 KAŇKA, Miloslav
3 KAŇKA, Miroslav
4 Kaňka, Martin
1 Kaňka, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.