Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronická knihovna multimediálního obsahu
Holánek, Marek ; Kněžík, Jan (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli získat a udržet přehled o jeho multimediální sbírce. K tvorbě aplikace byly použity jazyky Java, PHP spolu s XML, HTML, CSS a JavaScriptem. Součástí práce bylo i vytvoření distribučních balíčků aplikace pro operační systémy Windows a Linux, konkrétně distribuce Debian a odvozených distribucí.
Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering
Stonavský, Jakub ; Kubát, David (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci vysvětleny síťové modely ISO/OSI, TCP/IP a model klient-server.
Parkovací asistent
Mareček, David ; Dluhoš, Ondřej (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací parkovacího asistenta. Seznamuje s typy senzorů pro měření vzdálenosti a možnostmi využití kamerového systému. Při realizaci je využíváno ultrazvukových senzorů, konkrétně dálkoměrů SRF08 a webových kamer. Také bylo navrženo a implementováno uživatelské rozhraní, které slučuje údaje z jednotlivých senzorů. Parkovací asistent obsahuje funkci pro detekci hran, zvukovou a grafickou signalizaci vzdálenosti spolu s možností automatického nočního režimu.
Umělá inteligence pro deskovou hru Hnefatafl
Stratilová, Lenka ; Doležel, Michal (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh, vytvoření a otestování umělé inteligence pro deskovou hru Hnefatafl. Začátek písemné práce popisuje pravidla Hnefataflu včetně nejznámějších variant a použité algoritmy z oblasti umělé inteligence, především algoritmus Alfa-Beta s dohledáváním do klidové pozice. Následuje popis implementace a testování. Program umožňuje hru dvou hráčů, hráče proti počítači a hru dvou počítačů.
Návrh a konstrukce šestinohého mobilního robotu
Žák, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh, rozbor a implementace šestinohého kráčejícího robotu - hexapodu. V jednotlivých kapitolách je rozebrán návrh a implementace mechanické konstrukce, elektronických a silových prvků a jednotlivých pohybových algoritmů, zejména řízení servomotorů a ovládání ultrazvukových sonarů. Projekt slouží jako návod ke konstrukci a oživení robotu a ke zkoumání robotických kráčivých podvozků a jejich vlastností.
GUI pro deskovou hru Ghost Stories
Sládek, Tomáš ; Drahanský, Martin (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací počítačové verze kooperativní deskové hry Ghost Stories, která umožňuje lokální i síťovou hru. Text práce se postupně zabývá vybranou hrou, jejími pravidly, návrhem aplikace, detaily k implementaci a testování a zhodnocením dosažených výsledků. Výstupem práce je aplikace rozdělená na server a klienta, napsaná v jazyce C++ s využitím knihovny Qt verze 4.8 a její součásti, jazyka QML, pro tvorbu GUI.
Robot pro Robotour 2010
Kubát, David ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce bylo seznámit se se soutěží autonomních outdoor robotů Robotour a dále prostudovat možnosti a informace o robotovi vyvíjeném na ÚITS FIT VUT v Brně. Další část práce představovala studii různých plánovacích a lokalizačních algoritmů a návrh funkčního řešení, které by umožnilo robotovi účast v soutěži. Konkrétním cílem práce bylo využít všech nabytých vědomostí k implementaci autonomního software pro start robota v soutěži v roce 2010. Součástí řešení je i několik souvisejících mechanických úprav. Vytvořený systém je funkčním řešením splňujícím pravidla soutěže, který je schopen startu v letošním ročníku.
Agentní model procesu kognice, emocí a chování člověka
Pač, Peter ; Zbořil, František (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom modelu ľudskej psychiky a jej kognitívnych procesov, emócií a chovania za pomoci agentných systémov. Práca skúma problematiku z pohľadu všeobecnej psychológie a inteligentných systémoch. Následne práca detailne rozoberá návrh modelu ľudskej psychiky s jednotlivými definíciami agentov systému a návrh simulačného prostredia. Špeciálna časť práce je venovaná práve návrhu neurónovej siete systému. V ďalšej časti práce je popísaný spôsob implementácie modelu a simulačného prostredia. Nakoniec práca popisuje experimenty s realizovaným systémom z pohľadu zhody s psychologickými teóriami a prínosmi pre inteligentné systémy.
Řízení mobilního robotu pomocí chytrého telefonu
Kořenský, Matěj ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí robota na Ackermanově podvozku, výběrem vhodných senzorů a kamery. Dále je zde popsán vývoj a následná výroba ovládací jednotky. Pro řízení robota je navržena a vytvořena aplikace pro chytrý telefon s operačním systémem Android.
Návrh vesnického rodinného domu pro středočeskou oblast. Rozsah projektové dokumentace ? pro ohlášení stavby.
KUBÁT, David
Diplomová práce je zaměřena na návrh tří velikostních řešení rodinného domu pro venkovský prostor, konkrétně pro obec Struhařov u Benešova. Obsahem práce je literární rešerše, kde je uvedena problematika návrhu nových staveb, výstavby rodinných domů na konci 20. století, program obnovy venkova. Dále je zde seznámení se stavebním zákonem, technickými požadavky na stavbu a samotnou realizací výstavby rodinného domu. Cílem diplomové práce je rozpracování vybraného velikostního typu rodinného domu do úrovně pro ohlášení jednoduché stavby dle platné Vyhlášky 499/2006Sb. Vybraný typ musí splňovat požadavky především architektonické, aby nenarušoval celkový vzhled venkovského prostoru, zároveň musí mít požadavky na současné trendy bydlení. V závěru práce je zhodnocení výběru velikostního typu rodinného domu, použitých materiálů a technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 Kubát, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.