Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních
Jurašková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Svátek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Nová média a jejich uplatnění v osvětových kampaních" je formulace zásad a doporučení pro využívání nových médií v osvětových kampaních. V této práci jsou použity metody analýzy a syntézy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá novými médii z pohledu marketingové komunikace. Druhá kapitola se zaměřuje především na definování sociálního marketingu a osvětových kampaní. Kapitola třetí se zabývá analýzou čtyř osvětových kampaní, u kterých byla využita nová média. Čtvrtá kapitola předkládá zásady a doporučení pro efektivnější využití nových médií v osvětových kampaních. Respektování těchto zásad a doporučení má napomoci k budoucímu efektivnějšímu využití nových médií.
Motivace pracovníků firmy T-Mobile
Jurašková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která objasňuje pojmy, jako je motivace a motivace k práci. Dále se věnuje tématu manipulace, demotivace, vybraným motivačním koncepcím či stimulačním prostředkům. Praktická část poskytuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile a analýzu motivace pracovníků. Cílem práce je analyzovat model motivace pracovníků ve firmě T-Mobile Czech Republic, a.s. a nastínit možné změny ke zvýšení efektivnosti práce jednotlivých zaměstnanců.

Viz též: podobná jména autorů
3 Jurásková, Kamila
1 Jurásková, Karolína
1 Jurásková, Klára
3 Jurášková, Kamila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.