Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Manipulativní marketingové taktiky
Jelínková, Vendula ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Votrubová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá možnou existenci efektivního sloučení nástrojů marketingového a komunikačního mixu s hlavními principy manipulace a ovlivňování lidí v luxusním segmentu, spolu s jeho funkčností a aplikovatelností. Nejprve se bude věnovat teoriím marketingového mixu a principů manipulace, které tvoří hlavní teoretické pilíře práce. Na teoretickém základu práce představí jednotlivé příklady syntézy vybraných nástrojů marketingového mixu s principy manipulace. Bude zkoumat možnosti aplikací tohoto sloučení v praxi a jeho využitelnost a to na základě vybrané literatury a pracovních zkušeností autorky. Tato práce by mohla být zdrojem inspirace pro ty, kteří přemýšlí, jak by bylo možné ještě více zefektivnit prodej v luxusním segmentu.

Viz též: podobná jména autorů
10 JELÍNKOVÁ, Veronika
1 JELÍNKOVÁ, Vladimíra
1 JELÍNKOVÁ, Vlasta
1 Jelínková, V.
1 Jelínková, Valentina
2 Jelínková, Valerie
10 Jelínková, Veronika
1 Jelínková, Vladislava
7 Jelínková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.