Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace zaměstnanců ve vybrané organizaci
JANDOVÁ, Lucie
Cílem mé bakalářské práce je analýza motivačních nástrojů ve vybrané organizaci a návrh případných změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako motivace, motiv, teorie motivace, motivační nástroje, motivační program a efektivnost motivačních nástrojů. Praktická část je věnována charakteristice daného podniku, jeho řízení a organizační struktuře. Práce se také zabývá zaměstnaneckými výhodami a motivačním programem vybraného podniku. V závěru praktické části je provedena analýza dotazníkového šetření a na základě vyhodnocení jsou doporučeny případné změny dle potřeb.
Komparativní analýza implementace finanční gramotnosti v sekundárním vzdělávání
Jandová, Lucie ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou odlišného způsobu implementace finanční gramotnosti na středních školách v ČR. Na základě rešerše dostupných zdrojů byla vypracována teoretická část, kde jsou popsány kurikulární dokumenty od nejvyšší úrovně, Národní strategie finančního vzdělávání, až po školní vzdělávací programy. Dále navazuje popis didaktického systému upraveného pro finanční a ekonomické vzdělávání. V praktické části práce byla, po stanovení výzkumného problému, hypotéz a metodologie výzkumu, provedena analýza a identifikace obsahu finanční gramotnosti ve třech vybraných rámcových vzdělávacích programech. Dotazník, druhý nástroj výzkumu, měl za cíl identifikovat způsob implementace finanční gramotnosti na konkrétních středních školách a především vymezit hlavní rozdíly či podobnosti ve využívání didaktických prostředků z pohledu typu školy a regionu, a doplnit tak celkový pohled na implementaci. V závěru bylo provedeno shrnutí a celkové zhodnocení zjištěných informací.
Finanční analýza podniku HOCHTIEF CZ, a. s.
Bílek, Jan ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Jandová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem této práce bude provedení finanční analýzy podniku HOCHTIEF CZ a. s. mezi lety 2009 -- 2013. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a sice metodologické části a praktické části. Metodologická část práce je zaměřena na nastínění důležitých pojmů, finančních ukazatelů, modelů a souvisejících pravidel. Zatímco v praktické části dochází k využití jednotlivých složek metodologické části, které jsou důkladně zanalyzovány a interpretovány autorem práce. Konkrétně je praktická část práce zaměřena převážně na analýzu absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, analýzu čistého pracovního kapitálu, provedení výpočtu ekonomické přidané hodnoty společnosti a aplikaci bankrotního modelu profesora Edwarda Altmana. V závěru práce dochází ke zdůraznění nejdůležitějších zjištěných skutečností, k poukázání na slabé a silné stránky společnosti a vyhodnocení jejího finančního zdraví. Následně autor vydává doporučení pro management společnosti a dodává osobní predikci z pohledu společnosti ohledně situace na stavebním trhu v blízké budoucnosti.
Analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu. Zjišťuje existenci spotřebitelského životního stylu LOHAS, konkrétně v Jihočeském kraji, která byla potvrzena. Dále se zaměřuje na hlavní charakteristické rysy, jež jsou pro tento segment typické. Patří mezi ně především orientace na osvědčené značky, kvalitu, design, menší balení výrobků a zodpovědnou výrobu produktů, nejlépe domácími výrobci. Řeší také, že "lohasiané" žijící na území jižních Čech, preferují potraviny/nápoje na přírodní bázi, a energeticky úsporné spotřebiče a elektroniku. Ekologicky přemýšlejí, šetří vodu i energii, třídí odpad a snižují jeho množství. Dále žijí zdravě a zároveň moderně, rádi chodí pěšky a při cestování mají rádi nejen zábavu a dobrodružství, ale rovněž přírodu a její ochranu. Poskytuje současně i informaci o tom, že jihočeští stoupenci LOHAS jsou stále ještě ovlivněni cenou, marketingem a náhlými impulsy. Rovněž se ani příliš nepřiklání k využívání např. solárních panelů či hybridních automobilů. Vysvětluje též, že se jedná především o spotřebitele, kteří jsou nejčetněji zastoupeni ve věkové kategorii nad 56 let. Na závěr se zabývá doporučeními, na která by se měly podniky orientovat, pokud budou chtít tento segment spotřebitelů s velkým potenciálem oslovit.
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.
Mediální výchova jako prostředek pozitivního vlivu působení medií na mládež
JANDOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá působením médií na děti a mládež. Prostřednictvím mediální výchovy se snaží docílit toho, aby měla média pozitivní vliv především na tuto cílovou skupinu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři významné kapitoly. V prvé řadě popisuje problematiku masových médií a masové komunikace. Věnuje se například vymezení jejich významu, funkce, historie a některým procesům vztahujícím se k naší společnosti. Druhá kapitola se zabývá negativními i pozitivními vlivy médií na děti a mládež. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která pojednává o důležitosti mediální výchovy na školách a v rodině a přináší konkrétní návrhy a metody její realizace. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením provedeným v 5. třídách základních škol. Jeho cílem bylo zjistit představu o vztahu dětí k médiím a o vlivu, který na ně působí. Výzkumné šetření bylo zpracováno do tabulek, znázorněno do grafů a poté vyhodnoceno.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 JANDOVÁ, Linda
9 JANDOVÁ, Lucie
8 Jandová, Lenka
2 Jandová, Libuše
9 Jandová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.