Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 127 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Matematický model synchronního motoru s permanentními magnety
Fajkus, Petr ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Huták, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řízení synchronního motoru s možností odbuzování. V současnosti se synchronní motory využívají v řadě aplikací. Často jsou používány synchronní motory s permanentními magnety. Tento typ motorů může mít rozdílnou příčnou a podélnou indukčnost. Ve většině případů je vhodné návrh motoru provést pomocí počítačového modelu. Proto je třeba synchronní motor popsat matematicky, aby bylo možno vytvořit jeho model. V práci je také vytvořen model řízení synchronního motoru. Řízení je navrženo pro co možná nejvyšší rozsah otáček. Proto se řízení motoru skládá ze dvou částí. V první části se otáčky řídí napětím. Ve druhé části se otáčky řídí odbuzováním. Vše je vytvořeno a nasimulováno v počítačovém programu MATLAB-SIMULINK.
Řízení dělícího stroje
Španěl, Petr ; Procházka, Petr (oponent) ; Huták, Petr (vedoucí práce)
Dělící stroj umí dělit vodiče a kabely na uživatelsky stanovenou délku při zadaném počtu kusů. Tyto stroje jsou obvykle vyrobeny na zakázku pro potřeby vyžádané konkrétní aplikaci, nejsou na českém trhu příliš rozšířené. Zařízení popisované v tomto projektu potřebuji pro zvýšení produktivity práce při přípravě teplovzdorných vodičů, které se používají při zapojování těles rezistorů.
Control of salient PM machine using d-q frame machine model and Matlab Simulink
Dušek, Jiří ; Huták, Petr (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
This thesis deals with permanent magnet synchronous machine (PMSM) and its modeling. There are mentioned ways of the advantages and use of permanent magnets in electric machines and machines which uses permanent magnets. The transformation of three-phase system to the dq0 reference frame using the Park’s transformation is described and used for description of PMSM. The equations in dq0 reference frame and equivalent circuit of PMSM in dq0 system are established. These equations takes in consideration copper and iron losses.. Due to derived equations and circuit, PMSM is described and model in Matlab –Simulink is realized. For both of models of machines are designed currents and revolutions controllers. For model of PMSM where losses are taken in consideration is more kinds of control strategies discussed and used. These strategies are compared between each other in this thesis. Also results of simulations of different states are given.
Měnič 12V DC/230V AC
Stejskal, Jiří ; Huták, Petr (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje jednotlivé části výkonového střídače, jako jsou budiče, digitální signálový kontrolér, LC filtr, nevýkonový napájecí zdroj, stejnosměrný měnič a čtyřkvadrantový můstek a způsoby řízení digitálním signálovým mikrokontrolérem. Střídač je navržen pro místa, kde není dostupné síťové napájení (například v automobilu).
Snímače střídavého a stejnosměrného proudu
Zimek, Alois ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zaměřit se na analýzu proudového transformátoru se zpětnovazební korekcí měřící chyby. Dokázat vyrobit snímač proudu a zároveň ověřit jeho vlastnosti experimentálně. Měřící rozsah tohoto transformátoru je I = 0 až 100A, f = 50Hz.
Rychlonabíječka pro trakční akumulátor elektromobilu "Peugeot106 electric"
Langer, Radim ; Huták, Petr (oponent) ; Vorel, Pavel (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce navazuje na Semestrální projekt 1 a Semestrální projekt 2 z minulých let studia. Práce se zabývá návrhem a konstrukcí rychlonabíječky pro elektromobil Peugeot 106 electric. Elektromobil je v práci nejprve stručně popsán. Jsou zde uvedeny jeho parametry a také způsob dobíjení jeho akumulátoru. Dále se práce zabývá koncepcí rychlonabíječky a jejím teoretickým návrhem. Práce důkladně popisuje zvolené silové, řídící, budící, regulační a ochranné obvody rychlonabíječky. Dále je v práci podrobně uveden postup při praktickém sestavování rychlonabíječky. Je zde popsáno dimenzování jednotlivých součástek, jsou ukázány fotografie daného zařízení a uvedena všechna schémata zapojení. V neposlední řadě jsou v práci zveřejněny výsledky měření na sestavené rychlonabíječce.
DSP56800 microprocessor line usage for asynchronous motor control
Kukuczka, Adam ; Huták, Petr (oponent) ; Klíma, Bohumil (vedoucí práce)
This master thesis is about simulation and modeling of electrical drives based on Bond Graph theory. In this thesis the basic theory of Bond graph is explained. Bond graph models of DC machine and synchronous machine are also introduced as well as the freeware bond graph library BG V2.1 for MATLAB-Simulink software. Both models have been created with this freeware library. In the last section there is a comparison of modeling based on Bond graph theory with block diagram modeling.
Adaptivní řízení pohonu se stejnosměrným motorem
Krkoška, Roman ; Huták, Petr (oponent) ; Skalický, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá metodami adaptivního řízení elektrických pohonů. Zaměřuje se na řízení DC motoru s použitím samočinně se nastavujícího regulátoru (STC) a regulátoru typu gain-schedulink v simulačním prostředí MATLAB. První část pojednává o základních metodách adaptivního řízení elektrických pohonů a o základních metodách identifikace, výpočtu parametrů regulátoru a řídících algoritmech regulátorů. V druhé části práce jsou prezentovány výsledky naměřených průběhů na matematickém modelu řízeného systému s použitím navrženého adaptivního regulátoru. Přiložené CD obsahuje veškeré zdrojové soubory a knihovny.
Trakční pohon elektrokola s motorem Heinzmann
Němec, Petr ; Huták, Petr (oponent) ; Vorel, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh a konstrukci DC/DC měniče pro řízení motoru Heinzmann. Měnič společně s motorem bude tvořit elektrický pohon jízdního kola. Návrh DC/DC měniče je koncipován na takový výkon motoru, aby při jízdě nebyl nutný pohon lidskou silou, tedy šlapáním. Práce obsahuje informace o použitém motoru, postup návrhu a dimenzování DC/DC měniče, podrobné schéma zapojení a také princip funkce celého pohonu.
Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem
Pokálený, Jan ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je trakční pohon elektromobilu s palivovým článkem. Zdrojem energie je vodíkový palivový článek o výkonu 2 kW. Trakční pohon je tvořen trojfázovým střídačem a trojfázovým asynchronním motorem. Hlavní částí této práce je vytvoření matematického modelu trakčního pohonu v programu Matlab-Simulink.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 127 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.