Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza řízení pohledávek Rostex Vyškov, s.r.o.
Hrdinová, Miroslava ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Hučíková, Jitka (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza řízení pohledávek Rostex Vyškov, s. r. o." se ve své teoretické části zabývá pohledávkami z právního, účetního a daňového hlediska. Popisuje proces řízení pohledávek, vliv rizika na toto řízení a důležitost preventivních opatření proti vzniku problémových pohledávek. Přibližuje problematiku vymáhání pohledávek a rozebírá dopady pozdě hrazených a nedobytných pohledávek na hospodaření. Závěr teoretické části je zaměřen na mimosoudní i soudní způsoby vymáhání pohledávek. Praktická část analyzuje řízení pohledávek ve společnosti Rostex Vyškov, s. r. o. Po krátkém zhodnocení finanční situace společnosti se věnuje především evidenci pohledávek, výběru a kontrole dodavatele, rozboru pohledávek a srovnání vypočítané doby obratu pohledávek a doby splatnosti s tuzemskem a Evropou. U nesplacených pohledávek je poukázáno na možné hlavní důvody jejich vzniku. Nejběžnější nástroje řízení úvěru jsou opět porovnány v rámci České republiky a Evropy.
Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů
Hrdinová, Miroslava ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Drmola, Arnošt (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů" se ve své teoretické části zabývá státní politikou zaměstnanosti a spoluprací České republiky s Evropou v oblasti nezaměstnanosti. Charakterizuje činnosti a organizační strukturu Úřadu práce ČR. Popisuje nezaměstnanost a hodnotí její situaci v ČR a Jihomoravském kraji k 31. březnu 2013. Závěr teoretické části je věnován tématu služeb, jejich vlastnostem a hodnocení jejich kvality. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení ankety v podobě dotazníku, kterého se zúčastnilo 56 respondentů. Anketa proběhla na kontaktním pracovišti krajské pobočky ÚP ČR v nejmenovaném městě a byla zaměřena na pět základních atributů kvality služby - hmotné prvky, spolehlivost, schopnost reakce, jistota a empatie.

Viz též: podobná jména autorů
3 HRDINOVÁ, Monika
4 Hrdinová, Magdalena
1 Hrdinová, Markéta
3 Hrdinová, Martina
3 Hrdinová, Michaela
3 Hrdinová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.