Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
Fuchsa, David ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.
Management filmového festivalu a jeho specifika
Gabrielová, Alžběta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce mapuje oblast filmových festivalů. V první části jsou popsány funkce filmových festivalů a jejich možná kategorizace. Pro lepší orientaci v problematice je část práce věnována všeobecnému a českému historickému kontextu vzniku filmových přehlídek. Soustředí se na zájmové skupiny, které ovlivňují jejich fungování. V druhé části následně analyzuje současnou situaci a zaměřuje se na konkrétní případ Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Analyzuje jeho programové aktivity. Popisuje procesy, které probíhají během organizování filmového festivalu a zkoumá jeho vnitřní a vnější podmínky. Mapuje složení organizačního štábu a shrnuje odpovědnosti jednotlivých pozic.
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.
Freelance fotografie
Barešová, Jitka ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Souralová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce představuje příručku pro fotografy začátečníky, kteří by se chtěli stát fotografy na volné noze. První část této práce je přehledem základních fotografických oborů a trendů v těchto oblastech. Druhá část této práce se věnuje marketingu fotografa. Dále je tato práce doplněna o problematiku určování ceny a vytváření portfolia.
Fotografická postprodukce - speciální techniky
Červinka, Jaroslav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast fotografické postprodukce. Popisuje historii, její současné využití a vysvětluje speciální techniky při tvorbě montáže. Cílem této práce je představit vývoj fotografické postprodukce od samotného počátku a názorně vysvětlit a ukázat speciální techniky, které vedou k vytvoření komplexní montáže. Teoretická část se věnuje historii, raným příkladům manipulace v analogové fotografii a jejím technikám a také se zaměřuje na využití postprodukce v současnosti. V praktické části jsou ukázány speciální techniky, které se využívají při tvorbě digitální montáže. U jednotlivých technik je popsán postup k jejich vytvoření a důvod, kdy a proč se využívají. Techniky jsou vysvětlovány na reálném příkladu, jehož výsledek vede ke komplexní fotografické montáži. Práce předpokládá, že čtenář ovládá základní funkce programu Adobe Photoshop.
Vizuální styl ZŠ a MŠ Brno
Kapounková, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o vizuálním stylu Základní školy a Mateřské školy Brno, Blažkova 9, příspěvkové organizace s hlavním důrazem na její logo. Předmětem práce je dále zkoumání podoby firemní identity, firemní kultury, image a firemního designu z hlediska grafické teorie a srovnání firemních značek základních škol stejné i odlišné lokalizace napříč republikou. K vypracování byl proveden monitoring různých základních škol a jejich firemních značek i s jejich aplikacemi. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněná základní škola měla začít využívat pro prezentační účely od školního roku 2016/2017.
Produkční zajištění multimediálního projektu GOLEM
Marková, Klotylda ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Kocourek, Ivan (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza multimediálního projektu GOLEM, který nese dva různé na sebe navazující výstupy: divadelní (GOLEM Štvanice) a filmový (GOLEM Cube). První část práce se zabývá specifiky imerzivní divadelní formy, která byla na české divadelní scéně zpracována vůbec poprvé, a produkčního zajištění na ploše podmínek pražské divadelní tvorby. Druhá část se zabývá řešením problému audiovizuálního zachycení divadla v netradičním prostoru a následného vývoje technického řešení pro všechny fáze tvorby filmového záznamu inscenace s důrazem na zachování její autenticity a dále instalací projekčního mechanismu. Na základě této případové studie přípravy imerzivní inscenace a metodického plánu jejího natáčení dochází k vymezení základních předpokladů úspěchu budoucích podobných projektů a zamyšlení nad možnostmi uplatnění poznatků v dalších oblastech.
Teorie a praxe brandingu
Drgová, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Kocourek, Ivan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje tématice značek a brandingu. V úvodu zkoumá definici značky od různých autorů, vymezuje její funkce a měnící se roli v posledních desetiletích. Dále je objasněn rozdíl mezi často zaměňovanými pojmy identita a image a je představen český náhled na koncept Corporate Identity. Pro lepší pochopení tématu je prezentován žebříček 100 nejznámějších značek světa, díky kterým si čtenář představí dříve probírané pojmy na konkrétních příkladech jemu známých společností. Následně je charakterizován proces brandingu, jež je v praktické části práce aplikován na příklad vybrané firmy s názvem Local Artists SE, zabývající se prodejem českých suvenýrů a dárkových předmětů. Autorka zpracovávala návrh brandingu celé společnosti, který byl později uplatněn v projektu příprav a realizace nové prodejny v prostorách 5hvězdičkového hotelu InterContinental v Praze. Práce mapuje a prezentuje výsledky její činnosti v rámci spolupráce s danou firmou.
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Karban, Viktor ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Práce seznamuje se základními funkcemi kamery ve filmu. Popisuje vizuální vyjadřovací prostředky a možnosti jejich využití při tvorbě audiovizuálního díla. Jednotlivé prvky jsou prakticky aplikovány. Výsledkem by měla být demonstrace exprese atributů práce s kamerou.
With content to success. Content marketing strategy for start-up.
Iskrová, Anna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické aplikaci na reálné zadaní. Teoretická část vymezuje konkrétní části strategie efektivního obsahového marketingu, přičemž se hlouběji zabývá správnou tvorbou a formou komunikace s publikem značky, copywritingem a vlastnostmi atraktivního obsahu. Praktická část se věnuje vybudování počáteční strategie obsahového marketingu pro nami vytvořenou značku BV.LINEN, s ohledem na všechny poznatky nabyté v části teoretické. Závěr práce je věnovaný vyhodnocení jednotlivých kroků a popisu problematických situací, které v její průběhu nastaly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.