Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí130 - 139  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezdrátový přístupový systém
Sekyra, Jaroslav ; Honzík, Petr (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o praktické realizaci přístupového terminálu pro akademickou půdu s možností přenosu dat pomocí rádiového modulu ZigBee PAN4551 a Ethernetového modulu Rabbit RCM3200. Dle zadání má přístupový systém využívat RFID karet standardu Mifare, s jejichž pomocí se uživatel identifikuje u vstupního terminálu do střeženého objektu. Při požadavku vstupu uživatele jsou poslána potřebná data do serveru pomocí rádia ZigBee nebo Ethernetového modulu Rabbit. Na serveru je spuštěn databázový systém, ve kterém jsou uložena přístupová práva jednotlivých uživatelů. Databázový systém přijatá data zpracuje a pošle zpět terminálu. Součástí odpovědi je informace o umožnění přístupu uživateli. Tím se vytváří v databázi přehled o průchodech uživatelů. V první části je nejprve blokově navržena celá koncepce přístupového terminálu. Dále jsou zde detailněji popsány základní požadavky jednotlivých bloků a jejich umístění ve střeženém objektu. V další kapitole jsou postupně rozebrány základní funkce terminálu. V následujících kapitolách je prakticky řešena mechanická konstrukce, elektronické schéma a napájení přístupového systému. Zároveň jsou zde vybrány a technicky popsány jednotlivé hardwarové komponenty terminálu. V dalších kapitolách je vysvětlen komunikační protokol, nakreslen vývojový diagram hlavních smyček programu pro jednotlivé varianty terminálu, přerušovací funkce od časovače, sériové linky a vnějšího vstupu od rádiového obvodu MC13193. Dále jsou podrobně popsány jednotlivé funkce celého programu psané v jazyce C. V poslední kapitole je ukázka serverové databázové aplikace „AccessServer“ a její základní popis.
PDA software pro robotický fotbal
Uhlíř, Luděk ; Honzík, Petr (oponent) ; Hrabec, Jakub (vedoucí práce)
Robotický fotbal je hra podobná klasickému fotbalu, jen s tím rozdílem, že místo lidských hráčů se zápasu účastní roboty. Hra probíhá až na nějaké výjimky (faul, pokutový kop, patová situace) zcela autonomně, bez zásahu člověka. Na hru dohlíží lidský rozhodčí. Hry se účastní dva týmy, každý tým má svůj řídící počítač. Ten tvoří mozek celé hry, kamerou zpracovává obraz dění na hřišti, rozhoduje o další strategii a přes bezdrátové komunikační rozhraní posílá robotům, jakým směrem se mají vydat. Práce se zabývá testováním komunikačního rozhraní a návrhem nového komunikačního protokolu pro následující generaci robotů. Nová generace bude mít implementované bezdrátové moduly ZigBee a infračervený snímač. K testování se využívá kapesního počítače Palm TX. Ten vysílá data přes rozhraní Bluetooth do řídícího počítače, který data pošle dále robotům. Pomocí rohzraní IrDA, kterým kapesní počítač Palmu TX také disponuje, se budou v nové generaci robotů nastavovat hodnoty PID regulátoru robota a jeho adresa.
Modelování sebeadaptujících se propojených prvků v Matlabu/Simulinku
Bartosinski, Roman ; Daněk, Martin ; Honzík, Petr ; Kadlec, Jiří
Poslední výzkumy v oblasti digitální technologie je zlevňují a zpřístupňují běžným občanům. Zároveň je většina každodenních zařízení (auta, lednice, mobilní telefony) vybavena elektronickou inteligencí s programovatelnými procesorovými prvky. Jak se počet takových propojených zařízení zvyšuje a při tom se zvyšuje tlak na snížení spotřeby energie, je nutné hledat nové techniky programování a používání zařízení efektivněji. Tento článek ukazuje základ pro vytváření a modelování nové generace sebeadaptujících systémů. První část popisuje platformu s FPGA pro implementaci sebeadaptivních propojených výpočetních prvků (Self-Adaptive Computing Networked Entity - SANE). Druhá část popisuje simulaci a základ implementace v prostředí Matlab/Simulink pro vývoj SANE v FPGA.
Rozbor a implementace dynamické rekonfigurace pro obvody FPGA
Honzík, Petr
Text popisuje platformu pro dynamickou rekonfiguraci na FPGA obvodech s vestavěným mikroprocesorem. Platforma je rozdělena na HW čast implementovanou v FPGA a na SW část prováděnou v mikroprocesoru. Ten vystupuje jako iniciátor rekonfiguračního procesu. Stará se o předání potřebných dat pro provedení rekonfigurace. HW v FPGA je navrženo jako autonomní obvod provádějící rekonfigurační proces. Konfiguračni bitstreamy a programy pro mikroprocesor jsou uloženy externí paměti připojené k FPGA.
Podpora dynamické rekonfigurace pro AVR
Honzík, Petr
Tento text presentuje univerzální platformu s externí FLASH pamětí pro dynamickou rekonfiguraci na obvodu AT94K FPSLIC od firmy Atmel. Platforma vytváří transparentní infrastrukturu pro softwarově řízenou dynamickou rekonfiguraci na FPGA

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí130 - 139  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.