Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení pracovníků v sociálních službách
Cupáková, Adéla ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
CUPÁKOVÁ, Adéla. Hodnocení pracovníků v sociálních službách. Praha, Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova, 2012. 124 s. Diplomová práce. Diplomová práce se zabývá hodnocením pracovníků v sociálních službách. Téma je zkoumáno z perspektivy řízení kvality a řízení lidských zdrojů. Teoretická část se zabývá kvalitou, jejím vývojem a pojetím kvality ve službách. Další část je věnována procesům zavádění systémů řízení kvality a obecným principům vedení procesu změny. Třetí kapitola teoretické části se zabývá pojetím kvality v sociálních službách a standardy kvality sociálních služeb. Poslední kapitola je věnována hodnocení pracovníků jako součásti řízení lidských zdrojů. Praktická část obsahuje představení organizace, ve které bylo provedeno výzkumné šetření a je zde popsán současný systém hodnocení pracovníků. Další kapitola se zabývá metodologickým ukotvením a popisem realizace výzkumného šetření, které bylo provedeno na základě kvalitativního přístupu. Konkrétními výzkumnými technikami byla analýza dokumentů a polostrukturované rozhovory. Celkem jsem uskutečnila rozhovory s 23 pracovníky. Dále pak praktická část obsahuje popis zjištěných výsledků, jejich diskusi a doporučení pro rozvoj hodnocení pracovníků v dané organizaci. Na základě dat z výzkumného šetření byl zpracován návrh nové...
Nefinanční motivování zaměstnanců ve zdravotních a sociálních organizacích
Stará, Kateřina ; Holeyšovský, Jan (vedoucí práce) ; Lejsal, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nefinančního motivování zaměstnanců ve zdravotních a sociálních organizacích. Za tímto účelem zmiňuje problematiku nefinančního motivování zaměstnanců a její význam. Cílem diplomové práce je analyzovat roli nástrojů nefinančního motivování zaměstnanců v sociálních a zdravotních organizacích a jejich výskytu v Jedličkově ústavu a školách. Je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části je shrnuta charakteristika zdravotnických a sociálních organizací a specifika jejího financování. Dále se věnuje problematice lidských zdrojů v organizacích, jejich řízení a hodnocení a jejího vztahu k řízení kvality, zabývá se motivací k práci a představuje důležité motivační teorie. Poslední kapitola je pak stěžejní kapitolou diplomové práce a je věnována problematice charakteru finanční a nefinanční motivace, motivování zaměstnanců, motivačních pravidel a nástrojů motivace. Praktická část je založena na dvou typech výzkumů - rozhovor s manažery a dotazníkové šetření. Porovnává shodné a naopak rozdílné oblastí vnímání motivace a motivačních nástrojů mezi zaměstnanci a jejich vedením. Obsahuje metodologické zakotvení a popis realizace výzkumného šetření, včetně představení zjištěných výsledků, jejich shrnutí, diskuzi, závěr a doporučení. Sběr dat probíhal...
Návrh řešení problematiky uvádění nových příslušníků do Vazební věznice Praha-Ruzyně
Čadra, Vítězslav ; Hradcová, Dana (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Rychlá a kvalitní realizace adaptačního procesu v organizaci je přínosná jak pro organizaci, tak pro jejího nového zaměstnance. Pro organizaci je takové zvládnutí adaptačního procesu přínosné zejména přiblížením okamžiku, kdy bude nový zaměstnanec dosahovat plnohodnotného pracovního výkonu. Z pohledu pracovníka rychlá a kvalitní adaptace zvyšuje pocit kompetence a akceleruje následný proces učení. Tato diplomová práce se zabývá revizí stávajícího procesu adaptace nových příslušníků ve Vazební věznici Praha-Ruzyně prostřednictvím hledání bariér, které tento proces mohou zpomalovat nebo znesnadňovat. V teoretické části se autor věnuje uvedení do problematiky řízení lidských zdrojů a vzdělávání se zaměřením na podnikové vzdělávání, jeho metody a formy. Dále se zabývá vymezením pojmů adaptační proces, adaptace a orientace ve vztahu k nově přijatým zaměstnancům v organizaci. Teoretickou část uzavírá kapitola pojednávající o specifickém prostředí Vězeňské služby České republiky a především o Vazební věznici Praha-Ruzyně se zaměřením na přijímání a vzdělávání nových příslušníků. V druhé části, empirické, práce nejprve předkládá použité metody výzkumu, jeho cíl a výzkumné otázky. Následně jsou prezentovány výsledky výzkumu a interpretovány odpovědi na výzkumné otázky. Na základě studia dokumentů a...
Management konfliktů v sociálních organizacích (Řešení konfliktů a rozhodování)
Stejskalová, Klára ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konflikt, na který se zaměřuje v rámci pracovního prostředí v sociálních organizacích. V teoretické části je pojednáno zejména o různých typech konfliktů. Dále o jejich vývoji a cyklu. Následně jsou uvedeny možné přístupy k řešení konfliktů, i samotné způsoby jejich řešení. Teoretická část také popisuje s konfliktem související jevy jako jsou mobbing, manipulace a podobně. Empirická část zachycuje skutečný výskyt konfliktů a mobbingu ve zvolených sociálních organizacích, působících v Příbrami. Dále se zaměřuje na připravenost organizací na takové situace, zejména pak význam manažerů při jejich eliminaci, případně zpracování v rámci dalšího rozvoje. Důraz je zde kladen na zaznamenání těchto skutečností jak z pohledu zaměstnanců, tak i ze strany manažera. Na základě zjištění, že rozvoj této oblasti řízení ve zkoumaných organizacích není dostačující, byla navržena vhodná doporučení a vytvořen nástroj, umožňující snazší pochopení konfliktu a tím také úspěšnější práci s ním.
Vnitrofiremní komunikace
Marek, Radovan ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vnitrofiremní komunikace. Zvolené téma považuji za vysoce aktuální, zejména v dnešní p einformované dob , kdy je pro správný chod organizace a optimální pracovní výkon všech jejích zam stnanc nutné nastavit správné podmínky pro funk ní komunikaci pracovník s jejich nad ízenými i mezi sebou navzájem. ada sou asných autor z oblasti managementu a personalistiky se tématu vnitrofiremní komunikace v nuje a upozor uje ve svých publikacích na zásadní význam vnitrofiremní komunikace v každodenním život organizace. St žejní kapitoly týkající se tématu je možné nalézt tak ka v jakékoli literatu e zam ené na ízení a rozvoj lidí ve firmách. Všichni auto i se shodují, že vnitrofiremní komunikace ovliv uje vztahy mezi lidmi v organizaci i v jejím okolí, podílí se na image firmy a rovn ž na výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy. Nedostate ná komunikace (z jakýchkoli p í in) narušuje sociální atmosféru, vede k pocit m nejistoty zam stnance a snižuje pracovní nasazení. I p es stálé zd raz ování významu vnitrofiremní komunikace je v dnešní dob možné se ve firmách a organizacích setkat s podce ováním závažnosti a složitosti sd lování a p ijímání informací a v d sledku toho pak i se vznikajícími r zn závažnými organiza ními problémy. Diplomová práce shrnuje základní odborné poznatky...
Hodnocení všeobecných sester jako součást jejich dalšího vzdělávání a rozvoje
Mahovská, Hana ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Magisterská práce se věnuje hodnocení výkonu pracovníků a jeho vlivu na další vzdělávání a profesní rozvoj. Práce poskytuje jak obecný pohled na problematiku hodnocení výkonu tak poukazuje na specifika ve zdravotnictví. Další vzdělávání a vykonávání praxe spolu úzce souvisejí. Pro zajištění bezpečné kompetentní péče o pacienty je nezbytné, aby všeobecné sestry průběžně doplňovaly nové znalosti a prohlubovaly vědomosti stávající. V současných rychle se měnících podmínkách poskytování péče jsou zdravotnické organizace nuceny poskytovat prostředí, které podporuje profesionální růst. Výzkumná část magisterské práce odpovídá na tuto výzvu zhodnocením efektivity systému pracovního hodnocení všeobecných sester ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat jak systém funguje a jak využívá výsledků hodnocení pro plánování vzdělávacích a rozvojových aktivit pro jednotlivé všeobecné sestry. Metodologickým základem se stala kvantitativní technika sběru dat prováděná pomocí analýzy dokumentů a dotazníkových šetření. Výzkum na základě zjištěných výsledků jednoznačně ukázal, že je nezbytné upravit stávající systém pracovního hodnocení. Konkrétněji řečeno změnit hodnotící formulář směrem k objektivizaci kritérií práce a chování sester, zaznamenávat průběžná hodnocení výkonu a důkladně...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.