Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj lidských zdrojů ve firmě
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje, s důrazem na část vzdělávání zaměstnanců v podniku UNISTAV a. s. V současnosti se stává péče o rozvoj lidských zdrojů jednou z nejdůležitějších činností personální práce. V praktické části je provedena analýza jednotlivých fází vzdělávacího systému v podniku UNISTAV a. s. Pozornost bude věnována identifikaci individuálních potřeb, zefektivnění pracovního výkonu, zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Na základě výsledků analýzy jsou vysloveny návrhy směřující ke změnám v systému vzdělávání v akciové společnosti UNISTAV.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Návrh marketingové strategie
Drápal, Jan ; Hlaváč, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií specifické společnosti. Práce obsahuje analýzu současné marketingové strategie. Na základě této analýzy jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyššímu prodeji produktů, k vyššímu podílu na trhu a k vyšším ziskům firmy.
Historie Trampského sportu v povodí Kačáku
Hlaváč, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Hlavním důvodem pro sepsání této diplomové práce byla potřeba představit ve světě unikátní české trampské hnutí. Na základě shromážděných historických dat se pokusím osvětlit důvody jeho vzniku, nastínit vývoj, který v průběhu desítek let prodělalo a popsat sportovní aktivity, kterým se trampové věnovali. Dalším hlediskem pro zpracování práce bylo i to, že podobným tématem se na různých vysokých školách zabývalo jen malé množství diplomantů. Protože trampské hnutí nebylo oficiálně organizováno, lze o něm nalézt jen velmi málo literatury či jiných historických pramenů. Nejznámější publikací je kniha Boba Hurikána Dějiny trampingu, zabývající se vznikem a historií tohoto hnutí přibližně do čtyřicátých let 20. století. Nutno ale konstatovat, že se v tomto díle občas objevují nepřesnosti. I přesto je to ale práce zasluhující si obdiv. Zvlášť když si představíme, že podklady pro jeho sepsání autor shromažďoval v době, kdy to bylo složitější než dnes a zabýval se celou Československou republikou. A jelikož sám patřil k průkopníkům trampingu, čerpal často z vlastních vzpomínek a vyprávění pamětníků. Dalším důležitým pramenem, zabývajícím se historií trampingu, je kniha Český tramping 1918 - 1945 autorů M. Waice a J. Kossla. Je to relativně novodobé dílo, vydané v roce 1992. Díky tomu představuje danou problematiku...
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Návrh marketingové strategie
Drápal, Jan ; Hlaváč, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií specifické společnosti. Práce obsahuje analýzu současné marketingové strategie. Na základě této analýzy jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyššímu prodeji produktů, k vyššímu podílu na trhu a k vyšším ziskům firmy.
Rozvoj lidských zdrojů ve firmě
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje, s důrazem na část vzdělávání zaměstnanců v podniku UNISTAV a. s. V současnosti se stává péče o rozvoj lidských zdrojů jednou z nejdůležitějších činností personální práce. V praktické části je provedena analýza jednotlivých fází vzdělávacího systému v podniku UNISTAV a. s. Pozornost bude věnována identifikaci individuálních potřeb, zefektivnění pracovního výkonu, zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Na základě výsledků analýzy jsou vysloveny návrhy směřující ke změnám v systému vzdělávání v akciové společnosti UNISTAV.

Viz též: podobná jména autorů
30 HLAVÁČ, Martin
1 Hlaváč, Marcel
4 Hlaváč, Marek
30 Hlaváč, Martin
1 Hlaváč, Michael
1 Hlaváč, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.