Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,000 záznamů.  začátekpředchozí980 - 989dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zobrazování komplexních 3D scén
Mrkvička, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem zobrazování rozsáhlých a obsahově velmi bohatých 3D scén, které jsou běžné např. pro moderní počítačové hry. Cílem práce je vytvoření tzv. datově řízeného zobrazovacího systému, který na základě popisu scény bude schopen sám scénu správně zobrazovat. Popis scény přitom musí být velmi jednoduchý tak, aby jej mohli vytvářet i lidé bez hlubších znalostí programování. První část této práce se zaměřuje především na navržení způsobu popisu scény a jeho následného využití při zobrazování scény. Druhá část práce se následně zabývá již vlastním využitím navrženého popisu scény při implementaci zobrazovacího systému.
Detekce elipsy v obraze
Hříbek, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce představuje algoritmy používané pro detekci elipsy v obraze. Každá metoda je teoreticky popsána ve vlastní podkapitole. Mezi popisované metody patří mimo jiné Houghova transformace, Náhodná Houghova transformace, RANSAC, genetické algoritmy a jejich různé úpravy a optimalizace. Dále jsou popsány modifikace stávajících postupů s cílem dosažení lepších výsledků, jedná se o Obloukovou MHT, Kombinaci NMHT a Detekci metodou nejmenších čtverců. Předposlední kapitolou je popis testování parametrů rychlosti, úspěšnosti a přesnosti implementovaných algoritmů. Závěr práce shrnuje výsledky dosažené testováním a jednotlivé metody komentuje.
Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone
Mašek, Jiří ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána zároveň implementace a návrh demo aplikace a celá architektura projektu. Výsledkem této práce je aplikace využívající detektor UMF a vykreslující 3D objekt do scény. Na závěr je aplikace otestována a zhodnocena.
Komiks kamera pro Android
Štefl, Lubomír ; Herout, Adam (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s knihovnou OpenGL ES 2.0, možnost zpracování obrazu pro potřeby této práce a jejich následné použití v aplikaci. Výsledkém této práce je aplikace pro platformu Android, která bude zobrazovat komiksovou kameru v reálném čase s efektem napodobující komiks a při vyfocení se obrázek uloží do paměti mobilního zařízení.
Hra pro výuku úplných základů programování
Rončka, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách . Na toto navazuje návrh a implementace rozhraní pro vizuální programování v Unity3d a následná integrace tohoto rozhraní do jednoduché hry , která bude splňovat principy sepsané v první části této práce . Výsledek práce je poté vyhodnocen jak z hlediska technického tak uživatelského , s cílem zjistit efektivitu rozhraní pro vizuální programování a hry samotné jako nástroje pro představení programování .
Reidentifikace automobilů ve videu
Zapletal, Dominik ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem reidentifikace automobilů ve videu. Reidentifikace automobilů ve videu je založena na porovnávání částí obrazu získaného z různých kamer. Tato práce je zaměřena zejména na reidentifikaci automobilů samotnou a vychází z předpokladu, že problém detekce automobilů ve videu je již vyřešen v podobě vytvořeného 3D ohraničujícího kvádru kolem vozidla. Problém reidentifikace je vyřešen pomocí barevných histogramů, histogramů orientovaných gradientů a lineárního regresoru. Příznaky jsou používány v oddělených modelech za účelem dosažení nejlepších výsledků v nejkratším výpočetním čase procesoru. Navrhovaná metoda pracuje s vysokou přesností (60% opravdu pozitivních rozpoznání s 10% mírou falešně pozitivních případů na náročné datové sadě) s výpočetním časem procesoru (Core i7) 85 milisekund pro jednu reidentifikaci vozidla za předpokladu video vstupu v plném HD rozlišení. Použitím této práce v distribuovaných dopravních monitorovacích systémech je možné zjistit důležité parametry jako doba cestování, směry dopravních toků nebo dopravní informace.
Živé panorama
Jalůvková, Lenka ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu živých panoramat. Jedná se o inovativní reprezentaci dat ze streamujících kamer. Vstupem je video ze streamujících kamer, výstupem je také stream - panorama neustále se překreslující podle aktuální polohy kamery. Výsledné řešení je založeno na algoritmu SIFT pro hledání klíčových bodů ve snímcích, dále na algoritmu RANSAC pro výpočet homografie sloužící k následnému plynulému spojování snímků. Spoje snímků jsou váhovány pro lepší překreslování v panoramatu. Funkčnost navrhnutého řešení byla otestována na řadě testovacích video nahrávek.
Generation and Maintenance of Java Classes Based on Apiary Blueprint
Hermann, Lukáš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
When developing a larger application it can be difficult to maintain code up-to- date with API changes . Sometimes the API changes without the developer being notified . Even though developer knows that the API has changed , he often doesn't know where and how. Developers who use the Apiary service for creating documentation for the API , while using a development environment from the IntelliJ IDEA family , can now download the Apiary Blueprint Manager ( ABM ). ABM is a plugin written in the Java language for all IntelliJ IDEA family development environments . It can accurately and in detail announce which part of the API documentation has changed and how. The plugin user is notified when for example the parameters of a request change , or when a data type of a parameter in a request changes or when a name of a parameter is changed . The plugin can also generate the necessary code for working with the API , which makes work much easier when creating data entities or requests .
Android app - deníček spotřeby energií s predikcí
John, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Práce popisuje proces tvorby mobilní aplikace sloužící k záznamu a zpracování dat z přístrojů měřících energie. Aplikace cílí na zařízení s operačním systémem Android. Úkolem bylo seznámit se s podobnými aplikacemi a následně navrhnout a implementovat vlastní řešení. Obohacené o funkci predikce spotřeby, za využití znalosti historie venkovních teplot. Záznam hodnot měřících přístrojů rozšířit o možnost využití OCR (optického rozpoznávání znaků). Pro zajištění historie venkovních teplot využít internetové služby o počasí. Ze zaznamenaných dat vytvořit uživatelsky přívětivé grafy a statistiky o spotřebě.
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Tinka, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci nedostatecných možností detekce nepohybujících se objektu v obraze ze stacionárních kamer. Výsledkem práce je editor scény vyvinutý v herním enginu Unity, jenž nabízí možnosti pro tvorbu jednoduchých objektu a jehož výstup je využitelný v projektech Unity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,000 záznamů.   začátekpředchozí980 - 989dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.