Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generation and Maintenance of Java Classes Based on Apiary Blueprint
Hermann, Lukáš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
When developing a larger application it can be difficult to maintain code up-to- date with API changes . Sometimes the API changes without the developer being notified . Even though developer knows that the API has changed , he often doesn't know where and how. Developers who use the Apiary service for creating documentation for the API , while using a development environment from the IntelliJ IDEA family , can now download the Apiary Blueprint Manager ( ABM ). ABM is a plugin written in the Java language for all IntelliJ IDEA family development environments . It can accurately and in detail announce which part of the API documentation has changed and how. The plugin user is notified when for example the parameters of a request change , or when a data type of a parameter in a request changes or when a name of a parameter is changed . The plugin can also generate the necessary code for working with the API , which makes work much easier when creating data entities or requests .
Ekonomická tahová strategická hra
Hermann, Lukáš ; Lánský, Jan (vedoucí práce) ; Šerý, Ondřej (oponent)
V předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí.
IDE-supported development of component-based applications
Hermann, Lukáš ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Na rozdíl od komerčních komponentových systémů nemají ty akademické dostatečnou podporu v integrovaných vývojových prostředích. Tato práce analyzuje vývoj komponentově založených aplikací na komponentovém sys- tému SOFA 2 a zjišťuje, že hlavním problémem je nedostatečné propojení mezi procesy obecného návrhu aplikace a vytváření konkrétních komponent. Na základě této analýzy definuje podmnožinu UML, univerzálního jazyka pro návrh aplikací, a její sémantiku vzhledem k entitám komponentového systému SOFA 2. Dále vytváří nástroj integrovaný do vývojového prostředí Eclipse, který umožňuje automatické generování těchto entit z UML kom- ponentového modelu, stejně jako propojení tohoto modelu s již existujícími entitami, umožňující jejich automatickou opravu v případě změny modelu. Tento nástroj je navržen modulárně tak, aby bylo možné jednoduše změnit sémantiku modelu nebo ho použít na jiné modely. Nakonec tato práce ana- lyzuje možnosti rozšíření tohoto nástroje na další komponentové systémy, generování kódu a verifikaci chování komponent.
IDE-supported development of component-based applications
Hermann, Lukáš
Na rozdíl od komerčních komponentových systémů nemají ty akademické dostatečnou podporu v integrovaných vývojových prostředích. Tato práce analyzuje vývoj komponentově založených aplikací na komponentovém sys- tému SOFA 2 a zjišťuje, že hlavním problémem je nedostatečné propojení mezi procesy obecného návrhu aplikace a vytváření konkrétních komponent. Na základě této analýzy definuje podmnožinu UML, univerzálního jazyka pro návrh aplikací, a její sémantiku vzhledem k entitám komponentového systému SOFA 2. Dále vytváří nástroj integrovaný do vývojového prostředí Eclipse, který umožňuje automatické generování těchto entit z UML kom- ponentového modelu, stejně jako propojení tohoto modelu s již existujícími entitami, umožňující jejich automatickou opravu v případě změny modelu. Tento nástroj je navržen modulárně tak, aby bylo možné jednoduše změnit sémantiku modelu nebo ho použít na jiné modely. Nakonec tato práce ana- lyzuje možnosti rozšíření tohoto nástroje na další komponentové systémy, generování kódu a verifikaci chování komponent.
IDE-supported development of component-based applications
Hermann, Lukáš
Na rozdíl od komerčních komponentových systémů nemají ty akademické dostatečnou podporu v integrovaných vývojových prostředích. Tato práce analyzuje vývoj komponentově založených aplikací na komponentovém sys- tému SOFA 2 a zjišťuje, že hlavním problémem je nedostatečné propojení mezi procesy obecného návrhu aplikace a vytváření konkrétních komponent. Na základě této analýzy definuje podmnožinu UML, univerzálního jazyka pro návrh aplikací, a její sémantiku vzhledem k entitám komponentového systému SOFA 2. Dále vytváří nástroj integrovaný do vývojového prostředí Eclipse, který umožňuje automatické generování těchto entit z UML kom- ponentového modelu, stejně jako propojení tohoto modelu s již existujícími entitami, umožňující jejich automatickou opravu v případě změny modelu. Tento nástroj je navržen modulárně tak, aby bylo možné jednoduše změnit sémantiku modelu nebo ho použít na jiné modely. Nakonec tato práce ana- lyzuje možnosti rozšíření tohoto nástroje na další komponentové systémy, generování kódu a verifikaci chování komponent.
IDE-supported development of component-based applications
Hermann, Lukáš ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Na rozdíl od komerčních komponentových systémů nemají ty akademické dostatečnou podporu v integrovaných vývojových prostředích. Tato práce analyzuje vývoj komponentově založených aplikací na komponentovém sys- tému SOFA 2 a zjišťuje, že hlavním problémem je nedostatečné propojení mezi procesy obecného návrhu aplikace a vytváření konkrétních komponent. Na základě této analýzy definuje podmnožinu UML, univerzálního jazyka pro návrh aplikací, a její sémantiku vzhledem k entitám komponentového systému SOFA 2. Dále vytváří nástroj integrovaný do vývojového prostředí Eclipse, který umožňuje automatické generování těchto entit z UML kom- ponentového modelu, stejně jako propojení tohoto modelu s již existujícími entitami, umožňující jejich automatickou opravu v případě změny modelu. Tento nástroj je navržen modulárně tak, aby bylo možné jednoduše změnit sémantiku modelu nebo ho použít na jiné modely. Nakonec tato práce ana- lyzuje možnosti rozšíření tohoto nástroje na další komponentové systémy, generování kódu a verifikaci chování komponent.
Ekonomická tahová strategická hra
Hermann, Lukáš ; Šerý, Ondřej (oponent) ; Lánský, Jan (vedoucí práce)
V předložené práci se zabýváme návrhem a implementací ekonomické tahové strategie. Po popsání a analýze základních pravidel hry vytváříme objektový model, skládající se ze základního rozhraní, konkrétních tříd a jejich propojení mezi sebou. Dále podrobně rozebíráme ekonomické modely a další související algoritmy použité v jejich metodách včetně jejich zapsání v pseudokódu. Nakonec tvoříme editory vlastností a chování herních objekt a zabýváme se tvorbou originálního gra fického interface s konkrétními vizuálními komponentami, z nichž sestavujeme uživatelské prostředí.
Generation and Maintenance of Java Classes Based on Apiary Blueprint
Hermann, Lukáš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
When developing a larger application it can be difficult to maintain code up-to- date with API changes . Sometimes the API changes without the developer being notified . Even though developer knows that the API has changed , he often doesn't know where and how. Developers who use the Apiary service for creating documentation for the API , while using a development environment from the IntelliJ IDEA family , can now download the Apiary Blueprint Manager ( ABM ). ABM is a plugin written in the Java language for all IntelliJ IDEA family development environments . It can accurately and in detail announce which part of the API documentation has changed and how. The plugin user is notified when for example the parameters of a request change , or when a data type of a parameter in a request changes or when a name of a parameter is changed . The plugin can also generate the necessary code for working with the API , which makes work much easier when creating data entities or requests .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.