Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Emisní systémy osobních automobilů se zážehovým motorem
Hána, Michal ; Fridrichová, Kateřina (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou snižování emisí u osobních automobilů se zážehovým motorem. V úvodu jsou popsány jednotlivé emisní složky, jejich vznik a dopad na životní prostředí a lidský organismus. Hlavní část práce se věnuje možnostem snižování emisí. Je popsána funkce a konstrukční řešení jednotlivých komponent emisního systému. Dále jsou uvedeny konkrétní řešení pro několik vybraných zástupců z různých kategorií vozidel. Tato řešení jsou zhodnocena a je navržena vlastní konfigurace s ohledem na zvolené parametry. V závěru jsou shrnuty výsledky práce.
Model turbodmychadla pro výpočet v reálném čase
Hána, Michal ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou matematického modelu turbodmychadla, který je určen pro začlenění do řídicí jednotky, a tudíž pro práci v reálném čase. Model může být využit pro určování veličin, které mohou, ale nemusí být měřeny. Jedná se především o teploty a tlaky vzduchu a výfukových plynů na výstupu z kompresoru a turbíny. V řídicí jednotce může být model využit jako feedforward nebo feedback kontrolní systém. V úvodu práce je nejdříve zpracována rešerše z oblasti přeplňování s důrazem na výfuková turbodmychadla. Podrobně jsou popsány jejich charakteristiky, které jsou pro samotný model klíčové. Stručně jsou popsány možnosti testování turbodmychadel, při kterém jsou měřeny jejich charakteristiky. Vzhledem k důležitosti charakteristik turbodmychadla pro matematický model jsou navrženy dvě možnosti jejich začlenění do modelu. Jeden způsob je ve formě tabulek a druhý způsob je ve formě interpolačních a extrapolačních vztahů neboli tzv. curve fittingu. Vytvořený model vychází z velké části z termodynamických vztahů, které popisují chování turbodmychadla. Z toho důvodu jsou uvedeny jednotlivé T-s diagramy pro kompresor i turbínu a termodynamické vztahy, které z těchto diagramů vychází. K sestavení modelu je využito grafické programovací prostředí Matlab Simulink. Vytvořený model je následně otestován a validován na datech získaných z měření WLTC cyklu. Nakonec je ověřena činnost modelu v reálném čase.
Emisní systémy osobních automobilů se zážehovým motorem
Hána, Michal ; Fridrichová, Kateřina (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou snižování emisí u osobních automobilů se zážehovým motorem. V úvodu jsou popsány jednotlivé emisní složky, jejich vznik a dopad na životní prostředí a lidský organismus. Hlavní část práce se věnuje možnostem snižování emisí. Je popsána funkce a konstrukční řešení jednotlivých komponent emisního systému. Dále jsou uvedeny konkrétní řešení pro několik vybraných zástupců z různých kategorií vozidel. Tato řešení jsou zhodnocena a je navržena vlastní konfigurace s ohledem na zvolené parametry. V závěru jsou shrnuty výsledky práce.
Analýza motivace studentů FM ve vztahu k volbě oboru a fakulty
Hána, Michal ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Teoretická část popisuje základní principy managementu, pozice a činnosti manažera, motivace a motivace ke studiu. Zároveň položí informační základ pro praktickou část. V rámci praktické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné otázky, výzkumný soubor a postupy zpracování dat. V praktické části práce dochází k analýze motivace studentů prostřednictvím dotazníkového šetření.
Registry veřejné správy
Hána, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
není k dispozici

Viz též: podobná jména autorů
4 Hána, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.