Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Krize neformálních pečujících v péči o seniora v domácím prostředí
Hájková, Kateřina ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Dragomirecká, Eva (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá neformálními (rodinnými) pečujícími, kteří zajišťují péči o seniora v domácím prostředí. Věnuje pozornost vytipovaným krizím (motivace, přijímání pomoci, finance, dopady) na základě analýzy dokumentů a dvouletých pracovních zkušeností autorky. Cílem diplomové práce je zjistit, jak pečující osoby tyto krize zvládají a jaké strategie v pečování volí. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se stáří a jejich hodnot, neformálně pečujících a souvisejících oblastí péče, včetně předem vydefinovaných krizí. Výzkumná část je rozdělena na metodologii, kde autorka popisuje průběh získávání dat pomocí polo-strukturovaných rozhovorů a empirii, kterou podkládá výpověďmi pečujících osob. Klíčová slova: neformálně pečující, rodinný pečující, senior, krize
Role sociálního pracovníka při integraci azylantů
Hájková, Kateřina ; Miklušáková, Marta (vedoucí práce) ; Večerka, Kazimír (oponent)
V úvodu své diplomové práce jsem si dala za cíl zmapovat situaci na poli integrace a zjistit do jaké míry je integrace úspěšná z pohledu azylanta a z pohledu sociálního pracovníka a jakou roli sociální pracovník hraje při integraci azylantů. Vzhledem ke zjištěním poznatků lze konstatovat, že koncepce integrace azylantů (v oblasti bydlení, výuky českého jazyka a zaměstnání) se stala nedílnou součástí české legislativy. Každoroční usnesení vlády ČR, týkající se integrace azylantů, jsou dokladem toho, že Česká republika má zájem o úspěšnou a komplexní integraci azylantů a snaží se vytvářet i patřičné podmínky pro tuto integraci. Stávající model integrace azylantů má dobrý základ a nové alternativy tohoto modelu přináší další zlepšení podmínek pro integraci, avšak realizace této koncepce v praxi je neuspokojivá. Příkladem této neuspokojivé situace je státní integrační program v oblasti bydlení, který teoreticky nabízí tři varianty zajištění integračních bytů pro azylanty, v praxi však jsou realizovatelné pouze varianty I a II. Z těchto dvou realizovatelných variant se pak varianta II, která vznikla jako alternativa pro variantu I, setkala s velmi malým zájmem ze strany azylantů a vlastníků bytů a to sice z důvodů administrativní náročnosti. Ostatní oblasti integrace azylantů jsou do právních norem začleňovány...
Potrava housenek Minois dryas na vybrané lokalitě
Hájková Březinová, Kateřina ; Vrabec, Vladimír (vedoucí práce) ; Kamil, Kamil (oponent)
Okáč ovsový Minois dryas, popsaný v roce 1763 Giovanni Antonio Scopolim, patří k našim ohroženým druhům motýlů. Jeho výskyt je dnes omezen pouze na několik lokalit ve středních a jižních Čechách a na jižní Moravě. Přežití druhu zavisí především na zachování a obnově příhodných typů biotopů a studiu jeho autekologie a bionomie. Cílem mé práce bylo určit pomocí experimentu živné rostliny housenek okáče, zjistit kterou z trav housenky preferují a ověřit pravdivost hypotézy, že preferovaná rostlina je zároveň dominantní ze spektra potenciálních živných rostlin na zkoumané lokalitě (louka v okolí Žehuně ve Středočeském kraji). V první části pokusu byly housenkám nabízeny všechny druhy trav nasbírané na Žehuňské louce. Rostliny, které housenky žraly, byly vyhodnoceny jako živné. Z výsledků vyplývá, že k živným rostlinám housenek patří v ČR: srha laločnatá Dactylis glomerata, sveřep vzpřímený Bromus erectus, kostřava červená Festuca rubra, ovsík vyvýšený Arrhenatherum elatius a ostřice kalužní Carex acutiformis. V druhé části experimentu byly housenkám nabízeny trávy vyhodnocené v první části jako živné rostliny a byla sledována četnost sežraných a nesežraných listů těchto trav. Výsledky určily jako nejžádanější druh Bromus erectus a statistické vyhodnocení prokázalo, že mezi jednotlivými rostlinami existuje silná závislost . Vzhledem k tomu, že Bromus erectus je v lokalitě skutečně dominantní travinou (zastoupen cca 30 %), hypotéza byla potvrzena. Experiment přinesl několik poznatků z bionomie Minois dryas. Sledování potvrdila, že se housenky kuklí na přelomu června a července, a to zejména v noci. Larvy se kuklily jak v zemi, tak na zemi. V žádném z případů jsem nepozorovala vytvoření přediva. Stádium kukly trvalo 22 -- 23 dní. Motýli se líhli v ranních a dopoledních hodinách. Imága si z potravní nabídky volila v naprosté většině případů červený meloun, což potvrzuje že dospělci při výběru potravy preferují červenou barvu.
Marketing prodeje nemovitosti
Hájková, Kateřina ; Pešková, Kateřina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, jak lze za použití marketingových metod zlepšit spokojenost zákazníků využívajících služeb realitní kanceláře. Dále zjištění, jak postupovat při úpravě bytu/domu před prodejem nemovitosti. Zjištění propagace nemovitostí tzv. přijít na způsob jak nejlépe určitou nemovitost prodat (základní faktory při prodeji). A k poslednímu zjištění patří průzkum, zda lidé koupí raději stavební pozemek, rodinný dům či bytovou jednotku. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V první části je vysvětlena podstata marketingu, jeho postupný vývoj, základní principy a pojmy marketingu. V druhé části jsou metody aplikovány v praxi prostřednictvím marketingu prodeje. V závěru jsou uvedeny návrhy zlepšení práce s lidmi v realitní kanceláři, návrh zlepšení prodeje z hlediska úpravy nemovitosti a analýza prodeje nemovitostí.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Soudní agenda městečka Křižanova v 17. a 18. století
HÁJKOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce je přiblížit fungování raně novověkých moravských hrdelních soudů na příkladu konkrétních kauz zmíněného vrchnostenského městečka. Práce je rozdělena na několik částí. Nejprve představuje Křižanovské panství a samotné městečko v 17. a první polovině 18. století. Dále se věnuje vývoji hrdelního soudnictví na Moravě. Stěžejní jsou kapitoly pojednávající přímo o křižanovském hrdelním soudu a vybraných případech, které tento soud vyšetřoval. Nejvíce prostoru je pak věnováno mravnostním deliktům. Práci uzavírá příběh znásilněné děvečky z křižanovské fary, který vyústil v konflikt s farářem Bartolomějem Nedovaleným. Vše je doplňuje seznam použitých pramenů a literatury. Součástí práce je také obrazová příloha.
Komunikační norma v pracovní skupině
HÁJKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se věnuje analýze komunikační normy ve vybrané pracovní skupině. Práce je založena na důkladném popisu jednotlivých prvků komunikační normy a následném dotazníkovém šetření. Celá práce je rozdělena do dvou částí, praktické a teoretické. První se zabývá teoretickým vymezení oboru psycholingvistika a komunikační norma. Následující část je zaměřena na to, jakým způsobem nahlížejí pracovníci firmy na komunikační normu. Cílem diplomové práce je zjistit, jak se daná komunikační norma vyvíjí a jaký k ní mají zaměstnanci vztah.
Srovnání cen a positioningu módních značek ve vybraných státech
Hájková, Kateřina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Handl, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku rozdílných cen oblečení a positioningu tří vybraných módních značek v rámci České republiky a Spojených států amerických. Analyzuje jednotlivé ceny zboží metodou komparace v rámci států a dále pak zkoumá vnímání těchto značek spotřebitelem a to metodou dotazováním. Definuje také rozdílné kampaně jednotlivých značek a jejich zacílení na určitý druh zákazníka. Cílem této práce je analyzovat na kolik jsou ceny zboží rozdílné a rozebrat jednotlivé faktory, které ovlivňují vnímání značek zákazníkem, v rámci vybraných států.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
24 HÁJKOVÁ, Kateřina
11 HÁJKOVÁ, Klára
2 Hájková, Kamila
12 Hájková, Karolina
12 Hájková, Karolína
2 Hájková, Katarína
11 Hájková, Klára
4 Hájková, Kristina
4 Hájková, Kristína
6 Hájková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.