Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
Návrh úprav a doplnění komunikačního mixu konkrétního hotelu
Eliášová, Daniela ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelu Avanti sídlící ve městě Brně a následným zpracováním návrhů komunikačního mixu. Cílem práce je vytvořit návrhy na úpravu / doplnění komunikačního mixu, které povedou ke zlepšení stávající situace hotelu. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, která obsahuje vysvětlené pojmy z dané oblasti, praktickou, ve které je zhodnocen současný stav společnosti a návrhovou, kde jsou vytvořené návrhy vedoucí ke splnění stanovených cílů.
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu

Viz též: podobná jména autorů
1 Eliášová, Dagmar
1 Eliášová, Dana
1 Eliášová, Diana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.