Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra had s podporou více hráčů
Duží, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj počítačové hry had s rozšířením o hru více hráčů. Úvodní část se zabývá rozborem dvou základních teoretických celků - počítačové grafiky a síťové komunikace. Obě témata se zaměřují na programátorský pohled. Následuje návrh použitý při tvorbě aplikace. Praktická část seznamuje s implementací v jazyce C++ a použití knihoven OpenGL, freeglut, irrKlang a ENet. Také zahrnuje detaily objektově orientovaného přístupu. Závěr obsahuje popis testování a uživatelské hodnocení.
Vizuální efekty ve 3D aplikacích
Duží, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou vizuálních efektů v 3D grafických aplikacích. Předpokládá vykreslení scény metodou rasterizace pomocí knihovny OpenGL. Teoretická část popisuje několik vybraných efektů a následně analyzuje přístup používaný pro jejich implementaci. Dále se práce zaměřuje na vývoj softwarové knihovny s účelem usnadnění procesu programování efektů. Výsledná knihovna redukuje čas i znalosti potřebné ke tvorbě efektů. Provádí automatické generování kódu shaderů. Podstatnou funkci představuje také možnost kombinovat definice efektů do jediného celku.
Hra had s podporou více hráčů
Duží, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj počítačové hry had s rozšířením o hru více hráčů. Úvodní část se zabývá rozborem dvou základních teoretických celků - počítačové grafiky a síťové komunikace. Obě témata se zaměřují na programátorský pohled. Následuje návrh použitý při tvorbě aplikace. Praktická část seznamuje s implementací v jazyce C++ a použití knihoven OpenGL, freeglut, irrKlang a ENet. Také zahrnuje detaily objektově orientovaného přístupu. Závěr obsahuje popis testování a uživatelské hodnocení.
Vizuální efekty ve 3D aplikacích
Duží, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou vizuálních efektů v 3D grafických aplikacích. Předpokládá vykreslení scény metodou rasterizace pomocí knihovny OpenGL. Teoretická část popisuje několik vybraných efektů a následně analyzuje přístup používaný pro jejich implementaci. Dále se práce zaměřuje na vývoj softwarové knihovny s účelem usnadnění procesu programování efektů. Výsledná knihovna redukuje čas i znalosti potřebné ke tvorbě efektů. Provádí automatické generování kódu shaderů. Podstatnou funkci představuje také možnost kombinovat definice efektů do jediného celku.

Viz též: podobná jména autorů
3 Duží, M.
1 Duží, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.